رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
  • کد خبر : ۲۹۳۹۲
  • چاپ خبر : بازدید خبرنگاران از پروژه های در دست اقدام آموزش و پرورش بافق +تصاویر

بازدید خبرنگاران از پروژه های در دست اقدام آموزش و پرورش بافق +تصاویر

عصر امروز خبرنگاران از پروژهها و میزان پیشرفت مدارس خیری  در دست اقدام اداره آموزش و پرورش بافق بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ عصر امروز خبرنگاران با حضور در آموزش و پروش به همراه مدیریت آن اداره از پروژه ها و مدارس در حال ساخت آن اداره بازدید کردند. در ابتداء از مدرسه خادميان […]

عصر امروز خبرنگاران از پروژهها و میزان پیشرفت مدارس خیری  در دست اقدام اداره آموزش و پرورش بافق بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ عصر امروز خبرنگاران با حضور در آموزش و پروش به همراه مدیریت آن اداره از پروژه ها و مدارس در حال ساخت آن اداره بازدید کردند.

در ابتداء از مدرسه خادميان با۵۰ % پیشرفت، سپس ۳ آموزشگاه خيری با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی با پيشرفت ۳۵درصد پیشرفت که تحویل نوسازی استان جهت ادامه ساخت آن داده شده است، مدرسه خيری مهندس ابویی با ۶۰ در صد پیشرفت بازدید کردند.

رنجبر یادآور شد بنا به کمبودی فضای آموزش در محله فخریه و کوی مناجات بلاخص با دوشیفت بودن مدارس بهار و بنت الهدی صدر انشالله اول مهرماه شاهد افتتاح مدرسه خیریه خادمیان و مدرسه مهندس ابویی باشیم.

وی پیشرفت سالن چند منظوره شهرک مناجات را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: کارهای سخت پروژه انجام شده است انشالله شاهد بهره برداری این سالن چند منظوره باشیم.

 رنجبر ادامه داد: با پيگيری مسئولين استان و شهرستان و مساعدت خيّرین ۲ آموزشگاه خيّری در آبان ماه ۹۵ به بهره برداری رسيد(مدرسه مرحوم حسين جان ابراهيمی و مدرسه مرحوم حاج جواد معظمی ) و در حال حاضر ۵ مدرسه خيری نيز در حال ساخت است ، همچنين خانواده مرحوم حاج سيد علی هاشمی با اهدای ۲۸۰۰ متر مربع زمين ،آمادگی خود را برای مشارکت ۳۵ %در ساخت پژوهشسرای دانش آموزی اعلام کرده اند.که کلنگ احداث آن در دهه فجر سال۹۵ به زمين زده شد و بزودی عمليات اجرایی آن آغاز خواهدشد.

وی در پایان از خیرین شهرستان درخواست کرد در طرح یک شاخه گل، یک فرصت ، مشارکت کنند و به ازای پرداخت 5 میلیون تومان یک شاخه گل و سند افتخار دریافت کنند.

رنجبر در پایان از اصحاب رسانه که در برنامه های مختلف با آموزش وپرورش همکاری می کنند و پيگير حل مشکلات مدارس هستند تشکر کرد.

مدرسه خیری “مرحوم خادمیان”

بلزدید از سه مدرسه 35 درصدری شرکت سنگ آهن مرکزی

“بازدید از سالن چند منظوره “

بازدید از مدرسه خیری مهندس ابویی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده