رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
  • کد خبر : ۲۹۴۴۷
  • چاپ خبر : بازدید فرماندار از زورخانه “حق” در محله قلعه بافق

بازدید فرماندار از زورخانه “حق” در محله قلعه بافق

محمد زاده رحمانی از مراحل تبدیل آب انبار به زورخانه بازدید کرد. به گزارش آفتاب؛ زاده رحمانی، فرماندار بافق به همراه رضا نارگانی، رئیس اداره ورزش و جوانان و رنجبر، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صبح امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه از پروژه در حال ساخت زورخانه این شهرستان بازدید کردند. با پشتکار و […]

محمد زاده رحمانی از مراحل تبدیل آب انبار به زورخانه بازدید کرد.

به گزارش آفتاب؛ زاده رحمانی، فرماندار بافق به همراه رضا نارگانی، رئیس اداره ورزش و جوانان و رنجبر، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان صبح امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه از پروژه در حال ساخت زورخانه این شهرستان بازدید کردند.

با پشتکار و تلاش وصف ناپذیر یکی از جوانان محله قلعه بافق، قرار است در آینده ای نزدیک آب انبار قدیمی محله قلعه را که به مکانی مخروبه و غیر قابل استفاده مبدل شده بود پس از بازسازی و مرمت به زورخانه “حق” تبدیل کند.

بازسازی اولیه این محل، پس از دریافت مجوز از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان انجام شد.

ابوالفضل صباغیان، یکی از جوانان محله قلعه یکسال است که اقدام به مرمت این آب انبار نموده و مصمم است تا با تغییر کاربری این بنای قدیمی، جوانان محله خود را به ورزش زورخانه ای تشویق کند.

وی در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال جهت این بنا هزینه کرده که از این مبلغ 70 میلیون ریال آن از سوی فرمانداری تامین شده است و مابقی اعتبارات آن نیز تا تکمیل نهایی از محل اعتبارات دولتی و خیری تامین خواهد شد.

  

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده