رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
  • کد خبر : ۳۰۷۱۵
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن  بمناسبت روز ملی صنعت و معدن

پیام تبریک مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن بمناسبت روز ملی صنعت و معدن

رضا فلاح مبارکه، دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به صنعتگران و معدنکاران و کارگران تبریک گفت. به گزارش آفتاب بافق؛رضا فلاح مبارکه، دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به صنعتگران و معدنکاران و کارگران تبریک گفت. در این پیام آمده است: بسمه تعالی اختصاص دهم تيرماه به عنوان روز صنعت […]

رضا فلاح مبارکه، دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به صنعتگران و معدنکاران و کارگران تبریک گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛رضا فلاح مبارکه، دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به صنعتگران و معدنکاران و کارگران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

اختصاص دهم تيرماه به عنوان روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا به یکی از مهمترین پایه های اقتصاد يعني بخش صنعت و معدن، نگاهي عمیق و عالمانه شود. چرا كه اين بخش در جهت اشتغال پايدار و افزايش توليد ناخالص ملي و درآمد سرانه، نقش بسزائي دارد.

بي‌گمان كسب موفقيت‌هاي بي‌بديل تلاشگران صنعت و معدن در بخش‌هاي مختلف از جمله شرکت سنگ آهن مرکزی نشانه‌اي آشكار و دلیلی استواردر توسعه و پيشرفت چشمگير فرزندان برومند اين سرزمين و این شهراست كه در پرتو مسئوليت‌پذيري منابع انساني متعهد و متخصص بدست آمده است و اينك مجموعه صنعت و معدن كشور با اتكا به خلاقيت و هوشمندي بي‌نظير به‌گونه‌اي تحسين‌ برانگيز اوج تلاش و سازندگی نيروهاي توانمند داخلي را به اثبات رسانده‌ است .

بر خود فرض می دانم ضمن تبریک  این روز خدمت  تمامی فعالان در عرصه صنعت و صنعتگران  بویژه همکاران پرتلاش خودم در شرکت سنگ آهن مرکزی ،  از خداوند منان  توفیق روزافزون وموفقیت در سایه سارعنایت حضرت ولیعصر(عج) ،رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر امیدبخش دولتمردان خدمتگزار برای این عزیزان مسئلت نمایم.

باشد که در آینده ای نه چندان دور با بهره برداری از طرح های جوار معدنی ، شاهد عینیت بخشیدن به شعار ((بافق ؛ قطب صنعتی و معدنی ایران )) باشیم … انشاء ا…

“رضا فلاح مبارکه”

مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده