رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر : ۳۴۰۲۱
  • چاپ خبر : آغاز شکل گیری، مجسمه های شنی در دومین سمپوزیوم ملی بافق

آغاز شکل گیری، مجسمه های شنی در دومین سمپوزیوم ملی بافق

دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در بافق آغاز بکار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق با بیان اینکه دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی با حضور ۱۸ هنرمند از سراسر کشور در مجموعه تفرجگاهی آبشار آغاز شد گفت:این سمپوزیوم در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود. سید علی نوروززاده […]

دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در بافق آغاز بکار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق با بیان اینکه دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی با حضور ۱۸ هنرمند از سراسر کشور در مجموعه تفرجگاهی آبشار آغاز شد گفت:این سمپوزیوم در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود.

سید علی نوروززاده با اشاره به افزایش 3 برابری طرح های ارسالی به دبیرخانه سمپوزیوم اظهار داشت: طی مهلت فراخوان 64 اثر به دبیرخانه سمپوزیوم ارسال شده است.

وی با بیان اینکه 10 اثر توسط داوران دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی برگزیده شد گفت: هنرمندان صبح امروز در بخش اصلی شروع به کار کردند.

شهردار بافق افزود: علاقمندان به شرکت در بخش جنبی نیز می توانند پس از تایید طرح خود توسط داوران سمپوزیوم در ساخت مجسمه های شنی شرکت کنند.

رئیس جشنواره تابستانه شهر بافق همچنین خاطر نشان کرد: هنرمندان آثار خود را براساس موضوعاتی از جمله  معرفی شهر بافق،کشور، حفظ محیط زیست،آثار و ابنیه تاریخی و آداب و رسوم اجتماعی می سازند.

وی با بیان اینکه در پایان از برگزیدگان این سمپوزیوم تقدیر می شود تصریح کرد:هنرمندان از استان های لرستان، خراسان رضوی، تهران،کرمان، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان، یزد و همچنین شهرستان بافق در سمپوزیوم ساخت مجسمه های شنی حضور دارند.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده