رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
  • کد خبر : ۳۵۱۰۹
  • چاپ خبر : زنگ آغاز سال تحصيلي جديد در مدارس بافق با حضور ده هزار و ٥٠٠ دانش آموز به صدا درآمد

زنگ آغاز سال تحصيلي جديد در مدارس بافق با حضور ده هزار و ٥٠٠ دانش آموز به صدا درآمد

به گزارش آفتاب بافق؛ آیین بازگشایی مدارس شهرستان بافق در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای بافق با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان نظامی و انتظامی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق مسئولان ادارات و نهادها و ارگان های دولتی در اولين روز سال تحصيلي آغاز شد.   علی اصغر رنجبر بافقی، رئيس […]

به گزارش آفتاب بافق؛ آیین بازگشایی مدارس شهرستان بافق در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای بافق با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان نظامی و انتظامی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق مسئولان ادارات و نهادها و ارگان های دولتی در اولين روز سال تحصيلي آغاز شد.

 

علی اصغر رنجبر بافقی، رئيس اموزش پرورش شهرستان بافق  ضمن تبريك آغاز سال تحصیلی جدید اعلام كرد: امسال بالغ بر ده هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس شهرستان در دوره هاي مختلف تحصيل مي كنند.

 

رنجبر، دبیرستان صدرا را یکی از دبیرستانهای حائز رتبه های کنکوری برشمرد وگفت: دبیرستان علوم و معارف صدرا سال گذشته در کنکور رتبه های خوبی را براي شهرستان به همراه داشته است.

 

در ادامه مراسم امام جمعه بافق با تبریک آغاز سال جدید که مقارن شده است با هفته دفاع مقدس و شروع ماه محرم گفت: نیازهای امروز جامعه ما به وزنه های علمی است و از شما دختران و پسران بافقی خواست دارم که به این مورد تحصیل اهمیت ویژه ای را بدهید.

 

سلیمانی اظهار داشت: بنده بعنوان پدر چند دانش آموز که  همگی دارای مدارک عالیه تحصیلی می‌باشند از شما دانش آموزان درخواست دارم به این مدرس اهمیتی ویژه دهید به گونه ای که در آینده زندگی خود دچار مشکل نشوید.

زنگ مهر و مقاومت توسط فرماندار بافق به صدا در آمد.

 

 

انتهاي پيام/

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده