رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
  • کد خبر : ۳۵۱۲۸
  • چاپ خبر : گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شرکت سنگ آهن مرکزی
رزمندگان دیروز، سازندگان امروز

گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شرکت سنگ آهن مرکزی

گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شرکت سنگ آهن به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق؛ گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شرکت سنگ آهن، با عنوان رزمندگان دیروز، سازندگان امروز و با حضور چهار غواص بی نشان برگزار شد. در این همایش که با حضور امام جمعه، مدیرعامل شرکت سنگ آهن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج […]

گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شرکت سنگ آهن به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شرکت سنگ آهن، با عنوان رزمندگان دیروز، سازندگان امروز و با حضور چهار غواص بی نشان برگزار شد.

در این همایش که با حضور امام جمعه، مدیرعامل شرکت سنگ آهن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،شهردار و اعضای شورای اسلامی، مدیران و معاونین و جمعی از رزمندگان و ایثارگران شرکت سنگ آهن برگزارشد.

رضا فلاح مبارکه ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به کارنامه درخشان و بی بدیل ملت شریف ایران خصوصا ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهداء در دفاع از کیان و شرف میهن اسلامی در مواجهه با تهاجم جهانی اشاره کرد.

حجت الاسلام سلیمانی،  امام جمعه بافق نیز به بیان رشادتها و جوانمردی  رزمندگان و کارکنان شرکت سنگ آهن در هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

نکته ی قابل توجه این همایش، حضور 4 رزمنده بسیجی غواص بودند  که به بیان خاطرات  دوران دفاع مقدس پرداختند.

گفتنی است؛ به مناسبت ایام محرم سوگواری سرور و سالار شهیدان ، شرکت سنگ آهن برای اولین بار بیرق حسینی، متبرک به حرم امام رضا (ع) را به روسای هیات های شهرستان بافق  تقدیم کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده