رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
  • کد خبر : ۳۷۷۶۷
  • چاپ خبر : ثبت رکورد جدید تولید میلگرد در کارخانه مجتمع فولاد بافق

ثبت رکورد جدید تولید میلگرد در کارخانه مجتمع فولاد بافق

تلاش مستمر و صادقانه پرسنل شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق منجر به ثبت رکورد جدید تولید، فراتر از ظرفیت اسمی در کارخانه نورد این شرکت شد. به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق؛  مدیر بهره برداری کارخانه نورد شرکت مجتمع […]

تلاش مستمر و صادقانه پرسنل شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق منجر به ثبت رکورد جدید تولید، فراتر از ظرفیت اسمی در کارخانه نورد این شرکت شد.

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق؛  مدیر بهره برداری کارخانه نورد شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از ثبت رکورد جدید در تولید میلگرد این کارخانه خبر داد و گفت: طی ماه های گذشته تناژ سایزهای مختلف میلگرد به ظرفیت طراحی رسیده بود که امروز علاوه بر تولید بالاتر از ظرفیت اسمی، رکورد تولید روزانه نیز شکسته شد.

محمد حیدری افزود: پرسنل پرتلاش و زحمتکش مجمتع فولاد بافق با عزم جدی، پشتکار و هماهنگی لازم بین واحدهای مختلف، با مدیریت زمان و انجام تعمیرات پیشگیرانه صحیح و به موقع، توقفات را کاهش داده و توانستند ركورد بالاتر از ظرفيت اسمى تولید را به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه ظرفیت کلی تولید کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق 550 هزارتن میلگرد در سال می باشد، تصریح کرد: محصولات این کارخانه تاکنون همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی تولید شده و نخستین اولویت تولید برای ما کیفیت محصول است.

مدیر بهره برداری کارخانه نورد شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق این موفقیت را آغازی برای این مجموعه تولیدی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توان، تلاش و انگیزه بیشتر بنوانيم طى یک برنامه زمان بندى باز هم ركورد شكن باشيم و با تداوم مسیر امروز و تولید محصول با کیفیت، برند BMISCO را جهانی کنیم.

خاطرنشان می شود شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق (برند BMISCO) هم اکنون تولید کننده برترین نوع میلگرد گرید A3 در سایزهای 8 الی 32 ( ميلگرد A4 و ميلگرد ساده نيز با سفارش مشتری) است، که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می کند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده