رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر : ۳۷۸۰۰
  • چاپ خبر : تشکیل کارگروه شورای راهبردی ورزش بانوان بافق

تشکیل کارگروه شورای راهبردی ورزش بانوان بافق

    رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در مراسم تجلیل از بانوان مربی  بر تشکیل کارگروه شورای راهبردی ورزش بانوان شهرستان بافق تاکید کرد. به گزارس آفتاب بافق،به مناسبت هفته تربیت بدنی،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق صبح امروز در مراسم تجلیل از بانوان مربی این شهرستان که با حضور رقیه […]

 

 

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در مراسم تجلیل از بانوان مربی  بر تشکیل کارگروه شورای راهبردی ورزش بانوان شهرستان بافق تاکید کرد.

به گزارس آفتاب بافق،به مناسبت هفته تربیت بدنی،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق صبح امروز در مراسم تجلیل از بانوان مربی این شهرستان که با حضور رقیه قاسم زاده مسئول ورزش بانوان و جمعی از مربیان فعال ورزشی برگزار گردید، خواستار تشکیل شورای راهبردی ورزش بانوان در این شهرستان شد.

در این مراسم نارگانی درباره ویژگی مهم مدیریت در ورزش بانوان گفت: مهم ترین ویژگی مدیریت ورزش بانوان دستیابی به اهداف و پیشرفت در زمینه های مختلف ورزشی با روش های مختلف برای ایجاد تعامل با دیگر نهادهای مختلف مدنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید بستری ایجاد نمود تا با جلب آراء و نظرات کلیه مربیان ، اساتید دانشگاهی ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش شاهد رشد و پیشرفت ورزش بانوان باشیم افزود : ایجاد کارگروه شورای راهبردی ورزش بانوان می تواند این زمینه را در بین بانوان شهرستان بافق فراهم نماید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابراز امیدواری کرد و گفت: تلاش می شود تا اولین جلسه تشکیل کارگروه شورای راهبردی بانوان شهرستان بافق با پیگیری و هماهنگی مسئول ورزش بانوان و با حضور مربیان مدرک دار و فعال در رشته های مختلف ورزشی در بخش بانوان در دو هفته آینده تشکیل گردد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از مربیانی که در عرصه مسابقات کشوری حضور داشته اند با اهداء هدایا و لوح یاد بود قدردانی شد.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده