رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
  • کد خبر : ۳۸۶۹۵
  • چاپ خبر : آینده ای درخشان در انتظار تنیس روی میز بافق
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق:

آینده ای درخشان در انتظار تنیس روی میز بافق

به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در مراسم اختتامیه پایان دوره آموزش تنیس روی میز بافق، ضمن تشکر و قدردانی از هیئت تنیس روی میز شهرستان بخاطر زحمات به عمل آمده در بحث آموزش  تنیس روی میز گفت: موضوع “آموزش” درهیئت های ورزشی ما رکن اساسی است. متاسفانه این امر درهیئت […]

به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در مراسم اختتامیه پایان دوره آموزش تنیس روی میز بافق، ضمن تشکر و قدردانی از هیئت تنیس روی میز شهرستان بخاطر زحمات به عمل آمده در بحث آموزش  تنیس روی میز گفت: موضوع “آموزش” درهیئت های ورزشی ما رکن اساسی است. متاسفانه این امر درهیئت های ورزشی ما مورد کم کاری قرار گرفته بود،اما خوشبختانه استارت کار توسط هیئت تنیس شهرستان با آوردن مربیان چینی با همکاری هیئت استان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن انجام گرفت که جای دارد از جناب مهندس عسکری و اعضای هیئت مدیره باشگاه برای حمایت های خوب انجام شده در این زمینه تشکر و قدردانی نمایم.

وی با بیان این که تنیس شهرستان در آینده نزدیک به جایگاه بالا و شایسته خواهد رسید،افزود: خوشبختانه این دوره آموزشی یک ماهه خروجی بسیار خوبی  داشت و اگر همین روند در اینده نیز ادامه داشته باشد،بدون شک تنیس شهرستان به آینده درخشان خود دست می یابد .

نارگانی در پایان سخنان خود با اعلام هر گونه حمایت اداره ورزش و امور جوانان از هیئت تنیس شهرستان گفت: امیدوارم دیگر هیئت های ورزشی شهرستان نیز همچون هیئت ورزشی تنیس در چنین مسیرهایی گام بردارند تا شهرستان بافق در بحث ورزش و سایر رشته های ورزشی سر آمد ورزش استان و کشور باشد.

بر خود لازم می دانم از تلاش های مهندس مظفری نژاد،رئیس هیئت تنیس و کادرمنتخب وی،دبیر محترم آقای شیرازی و مهندس رنجبر،فتاحی و دیگر عزیزان تشکر نمایم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده