رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
  • کد خبر : ۴۰۲۰۴
  • چاپ خبر : آرزوی رزمنده مدافع حرم تحقق یافت
امام جمعه بافق:

آرزوی رزمنده مدافع حرم تحقق یافت

به گزارش آفتاب بافق،در پی پیروزی سپاه قدس بر نیروهای خبیث داعش امام جمعه بافق شهید علی اکبر قنبری زاده را تنها شهیدی دانست که در مناطق جنگی سوریه به شهادت نرسید، اما با نثار جان خود در حفظ ارزش های کشور و خنثی نمودن نقشه اشرار در تعرض به این خاک،به مقام شهادت دست […]

به گزارش آفتاب بافق،در پی پیروزی سپاه قدس بر نیروهای خبیث داعش امام جمعه بافق شهید علی اکبر قنبری زاده را تنها شهیدی دانست که در مناطق جنگی سوریه به شهادت نرسید، اما با نثار جان خود در حفظ ارزش های کشور و خنثی نمودن نقشه اشرار در تعرض به این خاک،به مقام شهادت دست یافت.

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در نماز جمعه هفته گذشته،به پاس رشادت ها و جانفشانی رزمنده مدافع حرم وشهید محیط بان “علی اکبر قنبری زاده” وی را تنها شهیدی در شهرستان نام برد که در مناطق جنگی سوریه حضور داشته اما به شهادت نرسید.

 وی شهادت را روزی اجابت شدگان دانست، که شهید قنبری زاده با قرار گرفتن در مسیر مبارزه با حق و باطل،برای دفاع از این مرز و بوم با نثار جان خویش به درجه رفیع شهادت رسید.

 سلیمانی قنبری زاده را به عنوان یکی از خانواده های معظم شهدا و برادر وی را از فرماندهان عملیات های مهم نامید که مایه عزت و افتخار و سربلندی کشور هستند.

  وی برای این شهیدان آرزوی علو درجات نمود و خانواده این شهید را به صبر و بردباری تشویق نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده