رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
  • کد خبر : ۴۱۶۹۹
  • چاپ خبر : اگر ما فرهنگ را هدایت نکنیم،فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بافق:

اگر ما فرهنگ را هدایت نکنیم،فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق صبح امروز در دیدار از امام جمعه بافق گفت: اگر ما فرهنگ را هدایت نکنیم،فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد.باید با در نظر گرفتن موقعیت زمانی و نیاز سنجی در زمینه های متعدد،برنامه ریزی های جامع بر اساس نیاز جامعه به ویژه برای جوانان انجام گیرد. به گزارش […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق صبح امروز در دیدار از امام جمعه بافق گفت: اگر ما فرهنگ را هدایت نکنیم،فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد.باید با در نظر گرفتن موقعیت زمانی و نیاز سنجی در زمینه های متعدد،برنامه ریزی های جامع بر اساس نیاز جامعه به ویژه برای جوانان انجام گیرد.

به گزارش آفتاب بافق،دکتر حسین ارجمند رئیس اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق صبح امروز به همراه جمعی از اصحاب فرهنگ با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با وی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بافق در اولین دیدار خود با حجة الاسلام سلیمانی ضمن تشکر از تلاش های کریمی،با بیان اینکه موضوع فرهنگ بحثی گسترده است، گفت: درباره موضع فرهنگ و اهمیت آن نباید تنها به فعالیت‌های ادارات و نهادهای فرهنگی چشم دوخت،چرا که تمامی افراد جامعه در این مسئله مسئول هستند.

وی افزود: اگر ما فرهنگ را هدایت نکنیم،فرهنگ ما را هدایت خواهد کرد.باید با در نظر گرفتن موقعیت زمانی و نیاز سنجی در زمینه های متعدد،برنامه ریزی های جامع بر اساس نیاز جامعه به ویژه جوانان انجام گیرد.

ارجمند در ادامه سخنان خود با تقدیر از عوامل سازنده فیلم شبی در آریز،به عنوان یک اثر تمام بومی،گفت: تولید آثار هنری مرتبط با شهرستان بافق،سبب ترویج فرهنگ و افزایش آگاهی افراد جامعه می شود.

 وی توسعه فعالیت های فرهنگی را نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی دانست و افزود: مسئولان اجرایی می‌توانند با حمایت از اجرای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار، باعث پیشبرد اهداف مرتبط با این موضوع شوند.

در ادامه امام جمعه بافق با اظهار خرسندی از این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر ارجمند به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق،با تاکید بر مسئله مهم فرهنگ و جایگاه آن در جامعه گفت: فرهنگ از قدرت بسیار بالایی برخوردا است،به گونه ای که می تواند سبب ایجاد تحولی بزرگ در جامعه شود.

سلیمانی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است،افزود : اگر در استان و شهرستان ها توجه شود،مشاهده می کنیم که هیچ امام جمعه در دانشگاه به برپایی نماز جمعه نمی پردازد،اما در شهرستان بافق این امر تحقق می گیرد،چرا که توسعه و ترویج فرهنگ نماز بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار است که باید به آن اهتمام داشت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده