رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
  • کد خبر : ۴۲۴۷۷
  • چاپ خبر : بافق،میزبان 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس

بافق،میزبان 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس

با حضور فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح،تشییع 4 شهید در شهرستان بافق قطعی شد. به گزارش آفتاب بافق،سردارمحمد باقر زاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از مکان های پیشنهادی تدفین شهدای گمنام در بافق اظهارکرد: قریب به 2هزار نقطه در کشور عملیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام […]

با حضور فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح،تشییع 4 شهید در شهرستان بافق قطعی شد.

به گزارش آفتاب بافق،سردارمحمد باقر زاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از مکان های پیشنهادی تدفین شهدای گمنام در بافق اظهارکرد: قریب به 2هزار نقطه در کشور عملیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام انجام شده است و 1 هزار و 400 نقطه در کشور در انتظار تدفین شهدای گمنام هستند.

باقر زاده خاطر نشان کرد : در این شهرستان 2 مکان جانمایی شده است و به زودی 2 شهید گمنام در شهر بافق و2 شهید گمنام هم پارک نطقی روستای مبارکه تشییع می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 40 هزار شهید دوران مقدس کاووش شده است،گفت:4 هزار و200 شهید دیگر در خاک عراق هستند که بخشی ممکن است شناسایی شوند و بخش دیگری نیز از دسترس خارج شده اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت:قریب به 2 هزار نقطه در کشور عملیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام انجام شده است و 1 هزار و 400 نقطه در کشور در انتظار تدفین شهدای گمنام هستند.

باقرزاده در خصوص شناسایی شهدا از طریق DNA گفت: از تمامی نمونه هایی که تاکنون به مرکز پزشکی انتقال داده شده است 10 درصداز طریق DNAشناسایی شده و مابقی علائم و مشخصات دیگری برای شناسایی داشته اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملیات تفحص در مناطق جنوب عراق خاطر نشان کرد:جستجوی پیکرهای شهدای دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی فاو و جزیره ام الرصاص عراق به پایان رسیده است.

وی افزود:جست وجوی پیکرهای مطهر شهدا در مناطق عملیاتی جزیره فیاض و دیگر جزایر اروند رود نیز در دستور کار قرار گرفته است.

باقر زاده تصریح کرد:تاکنون 17 شهیدگمنام در سه منطقه شهرستان بافق تدفین شده اند.

گفتنی است:سردار باقرز زاده صبح امروز در سفر خود به بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و در نشستی با اعضای هیأت امنای شهدای گمنام شهرستان بر ضرورت فراهم نمودن زمینه تشییع باشکوه و مستند و بهرمندی معنوی همگان از شهدای گمنام تاکید کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده