رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر : ۴۳۰۴۰
  • چاپ خبر : برگزاری نشست شورای ترافیک شهرستان بافق

برگزاری نشست شورای ترافیک شهرستان بافق

نشست شورای ترافیک صبح امروز با حضور فرماندار بافق و اعضای مرتبط به ترافیک شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،نشست شورای ترافیک صبح امروز با حضور فرماندار بافق و اعضای مرتبط به ترافیک شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.  در ابتدا این نشست رئیس شورای شهر و شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی، […]

نشست شورای ترافیک صبح امروز با حضور فرماندار بافق و اعضای مرتبط به ترافیک شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،نشست شورای ترافیک صبح امروز با حضور فرماندار بافق و اعضای مرتبط به ترافیک شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 در ابتدا این نشست رئیس شورای شهر و شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار، مدیر حراست شرکت سنگ آهن، رؤسای اورژانس و هلال احمر گزارشی از اقدامات انجام گرفته را به همراه طرح مشکلات خود بیان نمودند..

در ادامه فرماندار بافق به 2 موضوع اصلی شورای ترافیک و طرح زمستانه که از اول دی ماه در شهرستان آغاز شده است و همچنین بیان اهمیت این نشست و رصد تصادفات جاده ای در محورهای یزد – بافق، بافق – بهاباد، و بافق – زرند عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تصادفات منجر به فوتی ما در این محورها کاهش چشمگیری داشته است، اما متاسفانه واژگونی و تصادف در این مسیرها از رشد بالایی برخوردار بوده است.

زاده رحمانی با بیان اهمیت موضوع  تصادفات جاده ای و تلاش برای به حداقل رساندن آمار فوت سرنشینان،افزود: در حال آسیب شناسی با افزایش علائم در مسیر و کاهش تصادفات منجر به فوت،بخصوص در مسیر بافق – یزد و بافق – زرند هستیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده