رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
  • کد خبر : ۴۳۵۱۷
  • چاپ خبر : حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی شهید مدرس بافق در مدرسه طبیعت
گزارش تصویری:

حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی شهید مدرس بافق در مدرسه طبیعت

دانش آموزان مقطع ابتدایی شهید مدرس بافق صبح امروز با حضور در مدرسه طبیعت و لمس آنچه در این بستر فراهم بود با اندیشه ورزی به سوالات خود پاسخ دادند. به گزارش آفتاب بافق،مدرسه طبیعت بستری است که امروز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهید مدرس توانستند با حضور در آن به پرسش‌هاي خود، با استفاده […]

دانش آموزان مقطع ابتدایی شهید مدرس بافق صبح امروز با حضور در مدرسه طبیعت و لمس آنچه در این بستر فراهم بود با اندیشه ورزی به سوالات خود پاسخ دادند.

به گزارش آفتاب بافق،مدرسه طبیعت بستری است که امروز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهید مدرس توانستند با حضور در آن به پرسش‌هاي خود، با استفاده از تخيل و احساس شگفتي درباره آن‌ها به انديشه‌ ورزي دست ‌يابند.

بازي‌هاي جمعي و فردي مانند بالارفتن از نردبان و تپه ها، تاب بازي،لمس حیوانات،ساخت سازه های دستی و غيره همه  تجربیات نابی بود که آنان در مدرسه طبیعت بدست آوردند.

واكنش كودكان در مدرسه طبيعت اغلب غير قابل توصيف است، مسلماً پاسخي كه آنان پس از حضور در مدرسه طبيعت مي‌گیرند بسيار فراتر از لذتي است كه از روش‌هاي ديگر تجربه كرده‌اند.

تجربه حضور کودکان در مدرسه طبیعت ما را به اين باور رسانده كه آنان عاشق چنين بسترهايي هستند. واكنش سرشار از خشنودی، پرسشگری، تقويت اعتماد به نفس و اراده كودكان از جمله اثرات بدست آمده در این مکان است که سبب شده به سرعت جذب محيط ‌شوند و هر آنچه در بستر طبيعت به آن‌ها هديه داده مي‌شود به عمق وجود خود بسپارند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده