رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
  • کد خبر : ۴۵۵۲۷
  • چاپ خبر : ارتقا سیستم اتوماسیون و کنترل کارخانه سنگ اهن برای افزایش تولید 4 میلیون تن در سال اقدامی ارزشمند است
استاندار یزد:

ارتقا سیستم اتوماسیون و کنترل کارخانه سنگ اهن برای افزایش تولید 4 میلیون تن در سال اقدامی ارزشمند است

محمود زمانی قمی عصر امروز با حضور در شرکت سنگ آهن از پروژه ارتقا سیستم اتوماسیون و کنترل کارخانه بهره برداری نمود و گفت:کاری که همکاران و مهندسین شرکت سنگ آهن انجام داده اند بسیار با ارزش است،زیرا توانسته اند با به روز آوری سیستم این بخش،ضمن افزایش تولید از 3 میلیون تن در سال […]

محمود زمانی قمی عصر امروز با حضور در شرکت سنگ آهن از پروژه ارتقا سیستم اتوماسیون و کنترل کارخانه بهره برداری نمود و گفت:کاری که همکاران و مهندسین شرکت سنگ آهن انجام داده اند بسیار با ارزش است،زیرا توانسته اند با به روز آوری سیستم این بخش،ضمن افزایش تولید از 3 میلیون تن در سال به 4 میلیون تن،عیب یابی را نیز آسان کنند،که این جای تقدیر است.

به گزارش آفتاب بافق،در هفتمین روز از دهه مبارک فجر،محمود زمانی قمی استاندار یزد با حضور در بافق از پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرستان بهره برداری نمود.

استاندار یزد در گفتگویی کوتاه به بیان گزارشی از پروژه های به بهره برداری رسیده پرداخت و گفت: در بدو ورود در شهرک صنعتی بافق برای بهره برداری از  پروژه گازرسانی این مجموعه حاضر شدیم، طبیعتا مسئله گاز برای صنعت گران از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نبود این سوخت یک زیر ساخت جدی را دچار مختل می کند و مانع ترقیب سرمایه گزاران برای حضور و کار افرینی می شود.

زمانی قمی افزود: همچنین عملیات گازرسانی به 5 روستای دیگر این شهرستان انجام گرفت که با حضور در روستای فاضلیه این پروژه ها با اعتباری بیش از 3700 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی نیز از یک سالن 1200 نفره ورزشی که مورد توجه مردم به ویژه جوانان است با حضور  دیگر مسئولان افتتاح به عمل آورد.

در ادامه استاندار یزد با حضور در بیمارستان ولیعصر بافق از بخش زایمان طبیعی بهره برداری نمود. این بخش با تجهیزات به روز و مدرن خود،هم اکنون داری 4 اتاق ال دی آر، 2 اتاق سنتی و اتاق زایمان به روش آب است.

وی سپس به همراه فرماندار و مدیرعامل شرکت سنگ آهن از پروژه ارتقا سیستم اتوماسیون و کنترل کارخانه بهره برداری نمود و گفت: ما نباید پروژه ها را عبارت از دیوار های بلند و سالن ها بدانیم،کاری که همکاران و مهندسین شرکت سنگ آهن انجام داده اند بسیار با ارزش است زیرا توانسته اند با به روز آوری سیستم این بخش،ضمن افزایش تولید از 3 میلیون تن در سال به 4 میلیون تن،عیب یابی را نیز آسان کنند، که این جای تقدیر است.

استاندارد یزد همچنین از پیت معدن و گندله سه چاهون و دیگر بخش های مجموعه در شرکت سنگ آهن بازدید کرد.

 زمانی قمی در پایان با حضور در منزل شهید تشکری با خانواده وی دیدار کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله مهمترین وظایف مسئولان و یک ارزش است.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی،به روان پاک همه شهیدان به ویژه شهدای گرانقدر شهرستان بافق درود فرستاد.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده