رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
  • کد خبر : ۴۵۵۴۱
  • چاپ خبر : افتتاح 2 پروژه ورزشی در بافق با حضور استاندار یزد و جمعی دیگر از مسئولین
گزارش تصویری:

افتتاح 2 پروژه ورزشی در بافق با حضور استاندار یزد و جمعی دیگر از مسئولین

به مناسبت ایام الله دهه فجر 2 پروژه ورزشی در شهرستان بافق با حضور محمود زمانی قمی،استاندار یزد به بهره برداری رسید. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،طی مراسمی از سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی و سالن اختصاصی شمشیربازی بافق با حضور استاندار یزد،مدیر کل ورزش و جوانان،امام جمعه،فرماندار و […]

به مناسبت ایام الله دهه فجر 2 پروژه ورزشی در شهرستان بافق با حضور محمود زمانی قمی،استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،طی مراسمی از سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی و سالن اختصاصی شمشیربازی بافق با حضور استاندار یزد،مدیر کل ورزش و جوانان،امام جمعه،فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین بافق افتتاح بعمل آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در حاشیه این مراسم گفت : خوشبختانه با حمایت همه مسئولین استانی و شهرستان توانستیم امروز شاهد بهره برداری از سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی با اعتباری بیش از 18 میلیارد ریال باشیم.

شریعتی با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید افزایش سرانه ورزشی می باشد، افزود : در یک سال گذشته پروژه های ورزشی خوبی در بافق راه اندازی شد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از سایت تیراندازی با کمان شهرستان ، سونا و جکوزی استخر لاله بافق ، احداث 2 زمین چمن مصنوعی در روستاهای مبارکه و شیطور و ساخت سالن اختصاصی شمشیربازی گفت : در این پروژه ها نیز در 2 بخش دولتی و خیری بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده