رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
  • کد خبر : ۴۵۵۸۴
  • چاپ خبر : دستور وزیر صنعت به ایمیدرو برای تامین و پرداخت 2 میلیارد تومان در تکمیل جاده بافق-یزد
در سفر اخیر شریعتمداری به بافق انجام شد :

دستور وزیر صنعت به ایمیدرو برای تامین و پرداخت 2 میلیارد تومان در تکمیل جاده بافق-یزد

فرماندار بافق گفت: وزير  صنعت، معدن و تجارت در سفر اخير به شهرستان بافق دستور تامين و تزريق٢ ميليارد تومان بصورت علي الحساب در تکمیل جاده بافق – یزد را به ایمیدرو داد. به گزارش آفتاب بافق،محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق در واکنش به اتمام اعتبار دولتی برای تکمیل جاده بافق – یزد گفت: درست است که  پول […]

فرماندار بافق گفت: وزير  صنعت، معدن و تجارت در سفر اخير به شهرستان بافق دستور تامين و تزريق٢ ميليارد تومان بصورت علي الحساب در تکمیل جاده بافق – یزد را به ایمیدرو داد.

به گزارش آفتاب بافق،محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق در واکنش به اتمام اعتبار دولتی برای تکمیل جاده بافق – یزد گفت: درست است که  پول و اعتبار دولتي فعلا نداريم ولی این به معنای آن نيست كه كار نشود يا فعالیت ساخت جاده كند شود. هر چند سخت و دشوار است ولي حتما بودجه مورد نياز برای تکمیل اين پروژه، تامين خواهد گرديد.

وی در گفتگو فضای مجازی خود با مدیر مسئول آفتاب،افزود: وزير محترم صنعت، معدن و تجارت در سفر اخير به شهرستان در حضور اينجانب و نماینده مردم در مجلس؛ دستور تامين و تزريق٢ ميليارد تومان بصورت علي الحساب برای این پروژه را به آقاي كرباسيان،رئيس سازمان ايميدرو دادند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده