رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر : ۴۵۵۹۰
  • چاپ خبر : یکی از افتخارات دوران خدمتم رسیدگی به نیازمندان وتوجه به مشکلات محرومان است
نماینده مجلس شورای اسلامی:

یکی از افتخارات دوران خدمتم رسیدگی به نیازمندان وتوجه به مشکلات محرومان است

محمد رضا صباغیان در بازدید خود از کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یکی ازافتخارات دوران خدمتم رسیدگی به نیازمندان وتوجه به مشکلات محرومان درشهرستان بافق می باشد و درحال حاضر از هیچ تلاشی در این راه کوتاهی نخواهم کرد. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر،محمد رضا صباغیان نماینده مجلس شورای اسلامی […]

محمد رضا صباغیان در بازدید خود از کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یکی ازافتخارات دوران خدمتم رسیدگی به نیازمندان وتوجه به مشکلات محرومان درشهرستان بافق می باشد و درحال حاضر از هیچ تلاشی در این راه کوتاهی نخواهم کرد.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر،محمد رضا صباغیان نماینده مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) ازنزدیک با فعالیت ها و شیوه های خدمت رسانی این نهاد مطلع گردید.

دراین بازدید سید رضاهاشمی پور،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اقدامات انجام گرفته دربخش های مختلف اعم از واحد مشارکت های مردمی،واحد مددکاری،واحد حمایت و توانمند سازی،بویژه واحد دبیرخانه شورای زکات  گقت: یکی ازدغدغه های ما درسال جاری و آینده وضعیت مسکن مددجویان است. درحال حاضر بافعالیت های صورت گرفته تعداد 23  واحد در دست ساخت می باشد که جهت تکمیل و بهره برداری آنان نیاز به مساعدت خاص می باشد.

درادامه نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از فعالیت ها وخدمات انجام شده،بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از دوران انقلاب تا کنون نسبت به محرومین و نیازمندان توجهات خاص وشایانی داشته است.درحال حاضرهم دولت و مجلس درجهت رفع محرومیت و فقرزدایی برنامه های جامع وکاملی را دردست تدوین واقدام دارد

وی اشاره کرد: یکی ازافتخارات دوران خدمتم رسیدگی به نیازمندان وتوجه به مشکلات محرومان درشهرستان بافق می باشد و درحال حاضر از هیچ تلاشی در این راه کوتاهی نخواهم کرد.

سپس نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ومسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات با حضور در منزل یکی از مددجویان تحت حمایت این نهاد از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

درپایان این بازدید با حضور در محل ساخت منازل مددجویان تحت حمایت از نزدیک روند انجام کار مورد بررسی قرار گرفت و دراین زمینه قول مساعدت داده شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده