رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
  • کد خبر : ۴۶۳۶۳
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه برنامه ریزی مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق
گزارش تصویری:

برگزاری جلسه برنامه ریزی مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق

جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق،صبح امروز با حضور کلیه مسئولان شهرستان در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق، صبح امروز با حضور کلیه مسئولان شهرستان در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار […]

جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق،صبح امروز با حضور کلیه مسئولان شهرستان در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق، صبح امروز با حضور کلیه مسئولان شهرستان در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق با بیان اینکه شهدای گمنام با ارزش ترین سرمایه های کشور هستند،گفت: ما باید قدردان این سربازان گمنام که برای دفاع از تمامیت اراضی کشور جان خود را نثار کردند،باشیم. اکنون باید در مقابل این شهیدان که خانواده های آنان حتی در مراسم استقبال از پیکر مطهرشان حضور ندارند،سر تعظیم فرود آوریم.

 وی افزود: شهدا برای دفاع از سرزمین و آرمان های انقلاب پا در عرصه نبرد جنگ حق و باطل نهادند تا امروز تمام اراضی کشور حفظ و پایه های انقلاب مستحکم شود.

فرماندار بافق آسایش،امنیت و پیشرفت های 40 ساله کشور را ثمره خون هزاران شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت:  برخی شاید بگویند که هر کشوری پس از گذشت 40 سال دچار تحول می شود،اما بسیاری از نظام ها در این سال ها متلاشی شدند یا با عدم توسعه مواجه بودند. اما کشور ایران با وجود در منطقه حساس خاورمیانه توانسته به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بنیان گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری پیش رود.

زاده رحمانی خاطر شان کرد: ما مدیون شهدا هستیم و باید در هر جایگاهی که هستیم برای حفظ انقلاب و خدمت به مردم گام برداریم تا اینگونه ادای دین به شهدا کنیم.

در ادامه اکبر قانعی،رئیس هیئت رزمندگان اسلام پیرامون مراسم برنامه های استقبال از پیکر مطهر شهدا گفت: در روز یکشنبه 29 بهمن ماه شهرستان بافق میزبان 2 تن از شهدای گمنام خواهد بود. مراسم استقبال از این عزیزان رأس ساغت 15 از میدان غدیر تا آستان متبرکه امامزاده عبدالله(ع) بافق خواهد بود.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهیدان یکشنبه شب در حرم امامزاده عبدالله(ع) برگزار می شود،افزود: در روز دوشنبه 30 بهمن ماه پیکر مطهر این 2 شهید وارد مسجدصاحب الزمان(عج) روستای مبارکه خواهد شد و عصر همان روز برروی دستان مردم شهید پرور شهرستان به سمت آرمگاه شهدا در پارک نطقی مبارکه به خاک سپرده خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “برگزاری جلسه برنامه ریزی مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق”

  • فرزند شهید says:

    سلام .جناب اقای زاده رحمانی بخدا اینکار اشتباه .شاید همین شهید یه فرزند داشته باشه و چشم انتظار دوس داره پدرش و بهترین جا دفن کنن .جای شهید گلزار شهدا نه پارک .تجدید نظر کنید

  • اینقدر مقام این شهدا بالاست …….ولی من نمیدونم چه اصراری درکار است که در پارک دفنشان کنند .پارک جای تفریح هست .

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده