رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
  • کد خبر : ۴۹۶۳۱
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس اتاق اصناف بافق به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 97

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف بافق به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 97

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد عباسی زاده،رئیس اتاق اصناف بافق در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان به ویژه بازاریان تبریک عرض نمود. متن پیام به شرح زیر می باشد: ای دگرگون کننده دل ها و دیده ها، ای تدبیر کننده روز و شب، ای گرداننده سال ها، […]

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد عباسی زاده،رئیس اتاق اصناف بافق در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان به ویژه بازاریان تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

ای دگرگون کننده دل ها و دیده ها، ای تدبیر کننده روز و شب، ای گرداننده سال ها، دل ها و حال ها، حال ما را به بهترین حال ها تبدیل فرما

بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می شود. اینجانب حلول سال نو را که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است محضر همه شما مردم خوب شهرستان به ویژه بازاریان شریف تبریک عرض می نمایم..

امید است با یاری از ذات لایزال الهی و با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات ارزشمند اعضا و توانمندی های اتحادیه در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سربلند باشید .

 از درگاه خداوند متعال سالی توأم با صفا و صمیمیت ، عزت و سربلندی و موفقیت برای همه شما بزرگواران آرزومندم.

      سید محمد عباسی زاده
رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده