رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
  • کد خبر : ۵۰۸۷۰
  • چاپ خبر : دیدار عیدانه مسئولین بافق با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

دیدار عیدانه مسئولین بافق با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

فرماندار بافق به همراه مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهر به دیدار مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد رفتند. به گزارش آفتاب بافق،محمد زاده رحمانی فرماندار بافق به همراه حسین ارجمند مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر به دیدار […]

فرماندار بافق به همراه مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهر به دیدار مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد رفتند.

به گزارش آفتاب بافق،محمد زاده رحمانی فرماندار بافق به همراه حسین ارجمند مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر به دیدار مجید جوادیان زاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد رفتند.

 در ابتدای این دیدار فرماندار بافق ضمن تبریک سال نو و انتصاب مجید جوادیان زاده به این سمت گفت: شهرستان بافق از ظرفیت و پتانسیل بالایی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنر برخوردار است و خوشبختانه گام های مثبتی در شهرستان برداشته شده است که یکی از اتفاقات خوب می تواند همکاری و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد در ساخت آرامگاه وحشی بافقی در زادگاه این شاعر نامی باشد و امیدواریم در زمان کوتاهی مقدمات  انجام آن فراهم شود.

در ادامه این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت : خوشبختانه مسئولان شهرستان دارای دیدگاه مشترکی در حوزه  فرهنگ و هنر هستند و این تفاهم و اشتراک نظر فرصتی هست که برای مسئولین و مردم بافق  فراهم شده تا نهایت استفاده از این امکان را داشته باشیم.

همچنین در این دیدار سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق نیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی سال پر نشاط برای اهالی فرهنگ و هنر عنوان کرد : شورای شهر و مجموعه شهرداری بافق آمادگی لازم را دارد تا در تمام زمینه های فرهنگی و هنری  با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری کند و خوشبختانه برنامه های فرهنگی متعددی نیز از سوی مجموعه شهرداری برگزار شده که مورد رضایت و اقبال شایسته مردم قرار گرفته است.

در پایان مجید جوادیان زاده با خیر مقدم و تبریک متقابل سال نو گفت : در استان یزد 2 شخصیت فرهنگی و علمی  مورد غفلت واقع شده اند یکی ابوالفضل رشید الدین میبدی مفسر قرآن در نیمه اول قرن ششم و صاحب تفسیر «کشف الاسرار و عدة الابرار» و دیگری کمال الدین محمد وحشی بافقی که از شاعران نامدار سده دهم هجری است .

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد :  برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و رشد و توسعه ادب فارسی می بایست به این بزرگان بیشتر بها داده شود و با مطالعه آثار گران بها و بزرگداشت مقام و منزلت آن ها  از این سرمایه ها و گنجینه های ادبی و علمی بهره مند شد .

همچنین در این جلسه مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق در زمینه کمبود نیرو و اعتبارات ناکافی مطرح شد و  جوادیان زاده قول مساعدت داد که در صورت امکان این مشکلات را مرتفع سازد.

منبع:روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده