رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
  • کد خبر : ۵۳۸۴۶
  • چاپ خبر : هلال احمر و صلیب سرخ در نهایت بی طرفی و بی غرضی خدمات خود را به نیازمندان ارائه می دهند
رئیس جمعیت هلال احمر بافق:

هلال احمر و صلیب سرخ در نهایت بی طرفی و بی غرضی خدمات خود را به نیازمندان ارائه می دهند

حسن پور در مراسم جشن گرامیداشت هفته هلال احمر گفت:جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ در نهایت بی طرفی و بی غرضی خدمات خود را به هر انسان و نیازمند به کمک ارائه خواهد داد. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ شب گذشته مراسم جشنی با حضور معاون فرماندار،شهردار،رئیس جمعیت […]

حسن پور در مراسم جشن گرامیداشت هفته هلال احمر گفت:جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ در نهایت بی طرفی و بی غرضی خدمات خود را به هر انسان و نیازمند به کمک ارائه خواهد داد.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ شب گذشته مراسم جشنی با حضور معاون فرماندار،شهردار،رئیس جمعیت هلال احمر،کارشناس امور جوانان وداوطلبان،مسئول امداد و نجات وجمعی از جوانان،امدادگران و داوطلبان هلال احمر بافق در سالن همایش این سازمان برگزار شد.

در ابتدا این مراسم حسن پور،رئیس جمعیت هلال احمر بافق با تشکر از تلاش و همکاری جوانان،داوطلبان و نجاتگران با برنامه های مختلف این سازمان،از مشارکت مربیانی که در برنامه های آموزشی چند ساله جمعیت حضور فعال داشته اند،قدردانی نمود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته حلال احمر به نام ” همه جا برای همه ” منظور از این شعار صلیب سرخ و هلال احمر را  برداشتن مرزها عنوان کرد و افزود: امروز جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ با بیش از 14 میلیون داوطلب در کل جهان آماده برای هر گونه خدمت رسانی و امداد رسانی و تسکین آلام بشری است و حد و مرزی برای امر وجود ندارد.

رئیس جمعیت هلال احمر بافق خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ در نهایت بی طرفی و بی غرضی خدمات خود را به هر انسان و نیازمند به کمک ارائه خواهد داد.

وی با بیان برنامه ها و خدمات جمعیت هلال احمر بافق در ایام سال گفت: نمود برنامه های ما در ایام نوروز است،بطوریکه در نوروز امسال بیش از 36 هزارنفر از خدمات مختلف جمعیت هلال احمر شهرستان بافق استفاده کرده اند.

در سال گذشته هر روز 1900 نفر روز(یعنی در 365 روز سال هر روز 5نفر کشیک بود ه اند)  از داوطلبان جمعیت هلال احمر در کشیک های جمعیت حضور پیدا کردند.

حسن پوریاد آور شد: ما در بحث زلزله کرمانشاه و جمع آوری کمک های مردمی شهرستان بافق در طول 2 الی 3 ماه، بیش از 21 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری و به حساب های اعلام شده از سوی مدیریت بحران استان کرمانشاه واریز نمودیم.همچنین 7 محموله امدادی و 25 نوع از اقلام مورد نیاز توسط مردم برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری و ارسال شد.

وی بافق را دومین شهرستان در استان اعلام کرد که در این امر مشارکت پررنگ داشته است و اظهار کرد: همه این ها نشان از اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر دارد که با تلاش داوطلبان و جوانان به وقوع پیوست.

در ادامه طالعی،معاون فرماندار طی سخنانی کوتاه ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم از تلاش همه مسئولان و جوانان هلال احمر تشکر کرد و گفت : بارها از دست اندرکاران برنامه تلویزیون شنیده اید که آنچه که می بینید مرهون تلاش افراد بسیاری است که در پشت صحنه قرار دارند و دیده نمی شوند و جمعیت هلال احمر بافق از این دسته هستند.

وی عوامل جمعیت هلال احمر را نوروزبانان بی نوروز نامید و افزود: جمعیت هلال احمر در طول سال و همه ایام و مناسبت ها به ویژه نوروز با خدمت رسانی شبانه روزی خود شادی را برای دیگران به ارمغان می آورند،پایگاه های دائر این مجموعه در ورودی شهرها و دیگر نقاط بصورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران نوروزی بود.

طالعی همچنین از عوامل راهنمایی و رانندگی،پلیس راه و نیز شهرداری و عوامل آنان که طی چندین ساله گشته تدابیر و فعالیت چشمگیری از چند ماه مانده به عید انجام دادند تا نوروز خوبی رقم خورد،تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از جوانان و امدادگرانی که در طرح های نوروزی شرکت کردند،نفرات مفتخر به کسب درجه ایثار، تیم های اول برگزیده در مسابقات رفاقت مهر و نیز مربیان و داوطلبانی که همیشه همراه هلال احمر بودند و خدمات خود را به مردم شریف ایران اسلامی عرضه داشتند،تجلیل به عمل آمد.

.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده