رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
  • کد خبر : ۵۵۳۷۱
  • چاپ خبر : گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل(ره) و قیام پانزده خرداد در کمیته امداد بافق
گزارش تصویری:

گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل(ره) و قیام پانزده خرداد در کمیته امداد بافق

در آستانه سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد، مراسم گرامیداشتی عصر امروز با حضور مسئولین شهرستان بافق در محل کمیته امداد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام مردم ورامین در 15 خرداد،عصر امروز به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری شورای هماهنگی […]

در آستانه سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد، مراسم گرامیداشتی عصر امروز با حضور مسئولین شهرستان بافق در محل کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام مردم ورامین در 15 خرداد،عصر امروز به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه بافق، معاون فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، فرمانده های نظامی و انتظامی، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و جمعی از مسئولین نهادها و ارگانهای دولتی در محل کمیته امداد انجام گرفت.

در ابتدا نوحه خوانی توسط نصرالله تشکری مداح اهل بیت(ع) انجام گرفت و سپس امام جمعه بافق پیرامون “عدالت اجتماعی” به عنوان یکی از شاخص ها و مهم ترین خطوط مکتب سیاسی امام خمینی(ره) مطالبی را بیان کرد و گفت: عدالت اجتماعی باید در قوانین، اقدامات اجرایی و همه برنامه های حکومتی اصل قرار گیرد و پر کردن شکاف طبقاتی به عنوان مهم ترین ودشوارترین وظیفه مسئولان، در حرکت همه دستگاهها باید پیگیری شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) به عنوان اندیشمندی مسلمان موفق شد نهضت عظیمی را برای اولین بار پس از تاریخ صدر اسلام با نام حکومت اسلامی آن هم به معنای واقعی ایجاد کند،بدون شک مسئله عدالت اجتماعی از دغدغه ها و تفکرات همیشگی ایشان بوده است.

درادامه حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی به بیان ویژگی های اخلاقی امام(ره) و توجه ایشان به زندانیان سیاسی و رسیدگی به خانواده های آنان و کمک به افراد بی بضاعت پرداخت.

وی هدف امام خمینی (ره) از تشکیل کمیته امداد را خدمت به محرومان و مستمندان جامعه دانست و خواهان توجه بیشتر به این قشر و کمک به نیازمندان شد.

پایان بخش این مراسم برگزاری نماز جماعت و ضیافت افطاری بود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده