رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
  • کد خبر : ۵۵۳۷۶
  • چاپ خبر : حرکت امام خمینی(ره) برای پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کرد
امام جمعه بافق:

حرکت امام خمینی(ره) برای پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کرد

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در کلاس درس اخلاق در  سپاه ناحیه بافق با گرامیداشت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی،گفت: حرکت امام (ره) برای در هم شکستن حکومت شاهنشاهی و پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی،تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کرد. به گزارش آفتاب بافق، کلاس درس  اخلاق در سپاه ناحیه بافق صبح امروز با حضور جمعی از […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در کلاس درس اخلاق در  سپاه ناحیه بافق با گرامیداشت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی،گفت: حرکت امام (ره) برای در هم شکستن حکومت شاهنشاهی و پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی،تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کرد.

به گزارش آفتاب بافق، کلاس درس  اخلاق در سپاه ناحیه بافق صبح امروز با حضور جمعی از بسیجیان و با سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان با موضوع ” معاد ” برگزار شد.

در این نشست امام جمعه بافق با بیان اینکه معاد مسئله ای اعتقادی که در اقوام گذشته نیز بوده است،گفت: قرآن مسئله معاد را در سوره زلزال اینگونه مطرح می کند” اذا زلزلت الارض زلزالها ” وقوع زلزله سبب حرکت لایه های درونی زمین و انفجاراتی در عمق آن می شود.زمان برپایی قیامت زلزله تمام فضا را فرا می گیرد و هر آنچه درون زمین دفن شده باشد از مردگان و اجسام و… سر بیرون می آورد.

وی زمین را به عنوان شاهد و گواهی دهنده بر اعمال انسان در روز قیامت عنوان کرد و افزود: اعمال انسان ها در طول حیات توسط فرشتگان و مامورین خدا ثبت و ضبط می شود اما در روز قیامت برای اثبات آن ها زمین نیز شهادت خواهد داد.

سلیمانی با اشاره به این مطلب که در قیامت چهره ها نیز گواه اعمال خواهد بود، خاطر نشان کرد: زمانی که پرونده اعمال گشوده شود و زمین گواهی دهد،اعضای بدن انسان هم بر تمامی گناهان شهادت می دهد.

امام جمعه بافق یاد آور شد: در قیامت سنجش اعمال دقیق است و کوچکترین عمل انسان حتی به اندازه ذره ای مورد محاسبه قرار می گیرد.

در ادامه حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به مناسبت های رحلت امام(ره)،قیام مردم ورامین در 15 خرداد و شب های قدر، آن را ایامی ارزشمند دانست و گفت: حرکت امام (ره) برای در هم شکستن حکومت شاهنشاهی و پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی،تحولی بزرگ در دنیا ایجاد کرد. امام خمینی(ره) حکومتی را متزلزل کرد که تمام استکبار جهانی از آن محافظت می کردند،اما ایشان این سد محکم را تخریب کرد.

وی رهبر کبیر انقلاب را انسانی خود ساخته دانست که با قدرت الهی توانست نظام شاهنشاهی را نابود سازد.

امام جمعه بافق با بیان اینکه دشمنان تصور کرند با رحلت امام (ره) دوباره سکان دار کشور خواهند شد،تصریح کرد: گزینه های بسیاری برای انتخاب به عنوان رهبری مطرح شد اما تنها فردی که می توانست کشور را اداره کند، آیت الله خامنه ای(مدظلة العالی) بود.

وی تلاش عوامل داخلی و خارجی را برای ضربه زدن و نابودی نظام جمهوری اسلامی بسیار دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب با مدیریت و تدابیر هوشمندانه تمامی نقشه ها و ترفند های دشمنان را خنثی نمود.

سلیمانی در پایان سخنان خود با اشاره به نقش جوانان و بسیجیان در حفظ انقلاب گفت: ایران امروز در دنیا می درخشد. تمام اقدامات آمریکا و کشورهای غربی برای ضربه زدن به نظام و کشور با بصیرت جوانان و مردم متدین ناکام ماند،ملت ایران با ایستادگی و مقاومت همواره پاسخ دشمنان را خواهد داد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده