رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
  • کد خبر : ۵۶۶۹۲
  • چاپ خبر : انتصاب محمد رضا کاظمی به عنوان عضو هیئت رئیسه نجات غریق و غواصی یزد

انتصاب محمد رضا کاظمی به عنوان عضو هیئت رئیسه نجات غریق و غواصی یزد

طی حکمی از سوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان یزد،محمد رضا کاظمی به عنوان عضو هیئت رئیسه نجات غریق و غواصی استان منصوب شد. به گزارش آفتاب بافق؛ طی حکمی از سوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان یزد ،محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن به عنوان عضو هیئت رئیسه نجات غریق […]

طی حکمی از سوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان یزد،محمد رضا کاظمی به عنوان عضو هیئت رئیسه نجات غریق و غواصی استان منصوب شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ طی حکمی از سوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان یزد ،محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن به عنوان عضو هیئت رئیسه نجات غریق و غواصی استان منصوب شد.

محمدرضا محمدی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی یزد به همراه دبیر این هیئت صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن ضمن تقدیر از تجارب و حمایت های وی در راستا اهداف ورزش شنا و رسیدگی به امکانات ورزشی بخصوص استخر سرپوشیده و روباز شرکت که در استان نمونه است،با اهدای لوح عضویت هیئت رئیسه نجات غریق و غواصی استان انتصاب محمدرضا کاظمی را به این سمت تبریک گفت.

محمد رضا کاظمی نیز ضمن اظهاری خرسندی از حضور رئیس هیئت نجات غریق و غواصی یزد و دبیر وی؛ از حسن نیت مدیر کل ورزش و جوانان یزد و حمایت های مدیر عامل شرکت سنگ آهن و اعضای هیئت مدیره باشگاه تقدیر و تشکرکرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده