رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
  • کد خبر : ۵۷۷۴۰
  • چاپ خبر : طرح مشوق های بیمه ای در شعب تأمین اجتماعی اجرایی می شود

طرح مشوق های بیمه ای در شعب تأمین اجتماعی اجرایی می شود

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان بافق گفت: طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان با هدف جذب تحصیلکرده های دانشگاهی و رونق تولید و اشتغال در شعب تأمین اجتماعی اجرائی شده است . به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی (19 لغایت 25 تیرماه) عباس حاجی حسنی،رئیس تأمین اجتماعی بافق در گفتگوی خبری  ضمن […]

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان بافق گفت: طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان با هدف جذب تحصیلکرده های دانشگاهی و رونق تولید و اشتغال در شعب تأمین اجتماعی اجرائی شده است .

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی (19 لغایت 25 تیرماه) عباس حاجی حسنی،رئیس تأمین اجتماعی بافق در گفتگوی خبری  ضمن تبریک این هفته به جامعه هدف کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم سازمان از اجرای طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان خبر داد .

وی در این رابطه اظهار داشت: به استناد دستورالعمل صادره از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ، طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان با هدف جذب تحصیلکرده های دانشگاهی و رونق تولید و اشتغال در شعب تأمین اجتماعی اجرائی شده است .

حاجی حسنی در ادامه گفت: براساس این طرح مقرر شده است تمامی کارفرمایان کارگاه های مشمول در صورت بکارگیری نیروی کار جدید و احراز شرایط ذکر شده در دستور العمل مربوطه ، حداکثر تا پایان سال 97 ، مشروط به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه مقرر ، مطابق مواد 28 و 39 قانون تأمین اجتماعی از مشوق بیمه ای ( معافیت از پرداخت 20 درصد حق بیمه سهم کارفرما) بهره مند خواهند شد .

لازم به ذکر است؛کارگاه های مشمول این طرح،به ازای هر دو نفر بیمه شده ، صرفا مجاز به استخدام یک نفر نیروی کار دارای مدرک دانشگاهی هستند که به هنگام ارائه لیست ماهانه از پرداخت حق بیمه ماهانه ، از 20 درصد سهم کارفرما معاف خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده