رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
  • کد خبر : ۵۸۱۸۸
  • چاپ خبر : برگزاری همایش جامعه ایمن در بافق
گزارش تصویری:

برگزاری همایش جامعه ایمن در بافق

همایش جامعه ایمن با هدف کاهش امار حوادث و افزایش آگاهی مردم نسبت به ایمنی در بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، همایش جامعه ایمن با حضور مدیران دستگاههای اجرایی،کارمندان و امدادگران بافقی در این شهرستان برگزار شد. مسئول مدیریت کاهش خطر در حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه […]

همایش جامعه ایمن با هدف کاهش امار حوادث و افزایش آگاهی مردم نسبت به ایمنی در بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، همایش جامعه ایمن با حضور مدیران دستگاههای اجرایی،کارمندان و امدادگران بافقی در این شهرستان برگزار شد.

مسئول مدیریت کاهش خطر در حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه این آیین از پیوستن بافق به جوامع ایمن کشور خبرداد.

حسن جانفدا تشکیل کمیته های 14گانه در کاهش حوادث ترافیکی را از دیگر دستاورد های این همایش در بافق عنوان کرد.

وی با بیان انکه حوادث دومین عامل مرگ ومیر در کشور است گفت:این موضوع همکاری مردم،سازمان های مردم نهاد و مسوولان را با استفاده از ظرفیت های موجود برای کاهش آمار حوادث را می طلبد.

مسئول مدیریت کاهش خطر در حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه سخنان خود بیان داشت:در بحث حوادث ترافیکی در سال گذشته در استان یزد 254نفر فوتی داشتیم که از این تعداد 79نفر در شهرستان ها و مابقی در جاده های استان فوت شده اند.

وی بر لزوم اموزش همگان برای کاهش حوادث تاکید کرد.

معاون فرماندار بافق نیز در حاشیه این همایش هدف از برگزاری این آیین را کاهش امار حوادث و افزایش آگاهی مردم نسبت به ایمنی جامعه عنوان کرد.

طالعی با بیان اینکه بافق شهری معدنی است و توسعه صنعت در این شهرستان روبه رشد است خاطر نشان کرد:پیشگری از حوادث جاده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که اموزش شهروندان در این زمینه از ضرورت های کاهش این حوادث است.

در این همایش جمعی از کارشناسان ایمنی سنگ آهن مرکزی به بیان ارائه مقالات خود در زمینه کاهش حوادث پرداختند و راهکارهایی در این زمینه ارائه کردند.

عکس:م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده