رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
  • کد خبر : ۶۰۳۵۶
  • چاپ خبر : پدرت کجاست؟!

پدرت کجاست؟!

فرزند شهید نجاتعلی طالعی همچون دیگر فرزندان شهید و جانباز به کمپین ” پدرت کجاست؟ ” پیوست.  آفتاب بافق؛در مقابل کمپین مسئولان که ” فرزندت کجاست؟ ” فرزندان شهید نیز اقدام به راه اندازی کمپین ” پدرت کجاست؟ ”  کردند، که در این راستا مرضیه طالعی فرزند شهید نجاتعلی طالعی مطلب ذیل را ارسال نموده […]

فرزند شهید نجاتعلی طالعی همچون دیگر فرزندان شهید و جانباز به کمپین ” پدرت کجاست؟ ” پیوست.

 آفتاب بافق؛در مقابل کمپین مسئولان که ” فرزندت کجاست؟ ” فرزندان شهید نیز اقدام به راه اندازی کمپین ” پدرت کجاست؟ ”  کردند، که در این راستا مرضیه طالعی فرزند شهید نجاتعلی طالعی مطلب ذیل را ارسال نموده است.

 من مرضیه طالعی فرزند سردار شهید نجاتعلی طالعی هستم. پدرم سالها قبل پشت خاکریزهای جنگ به دفاع از سرزمینمان پرداخت و اکنون برخی از سکانداران این سرزمین چپاول می کنند و به ما  لبخند که نه نیشخند میزنند.

پدر من 33 سال است در  خاک آرمیده،سهم من از سفره انقلاب ۳۳سال یتیمی و بی پدری بود و برای تو آرامش و زندگی به ارمغان آمد.

سهم من از سفره انقلاب سهمیه ای بود که هرگز از آن استفاده نکردم و پول های کلانی است که به خیال مردم از ناکجا آباد میگیرم و من اما از هیچ کجا نگرفتم.

 و سهم مسئولین غیور کشورم فرزندانی که یا بیکارند یا چوپان که در بیانها مشغول چراندن گوسفندهایشان هستند و ما چه جماعت قدر نشناسی هستیم.

بابای من همان بابای خوب قصه هاست که پرواز کرد و آرامشش سهم تو شد و طعنه هایش نصیب فرزندانش؛ کسی چه می فهمد حال دخترک را، دلتنگی و یتیمی اش را؛ فقط خدا کند لا اقل دیگر زخم نشنوم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده