رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
  • کد خبر : ۶۰۳۷۵
  • چاپ خبر : تقدير شورای اسلامی شهر و شهردار بافق از محمد زاده رحمانی و كاركنان مجموعه فرمانداری
به مناسبت هفته دولت:

تقدير شورای اسلامی شهر و شهردار بافق از محمد زاده رحمانی و كاركنان مجموعه فرمانداری

در چهارمین روز از هفته دولت اعضای شورای شهر و شهردار بافق با حضور در محل فرمانداری از تلاش ها و زحمات کارکنان این مجموعه با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ اعضای شورای شهر و شهردار بافق صبح امروز به مناسبت هفته دولت با حضور در محل فرمانداری از زحمات فرماندار […]

در چهارمین روز از هفته دولت اعضای شورای شهر و شهردار بافق با حضور در محل فرمانداری از تلاش ها و زحمات کارکنان این مجموعه با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ اعضای شورای شهر و شهردار بافق صبح امروز به مناسبت هفته دولت با حضور در محل فرمانداری از زحمات فرماندار و پرسنل این مجموعه با اهدای شاخه گل تقدیر کردند.

در این دیدار سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر با تبریک هفته دولت به نمایندگی مردم از خدمات ارزنده محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق در راستا توسعه و پیشبرد اهداف شهر تشکر و قدردانی کرد.

سپس محمد رنجبر،رئیس شورای شهرستان از خدمات 2 ساله فرماندار بافق و پیگیری های وی در خصوص احقاق حقوق شهر با وجود کمبود بودجه و تلاش برای ساخت جاده بافق- یزد،مرزهای جغرافیایی شهرستان و دیگر موارد قدردانی و برای زاده رحمانی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

حجة الاسلام  تفکری نیز با تبریک عید ولایت و هفته دولت از تلاش ها و پیش قدم بودن فرماندار بافق در پیگیری موارد ذکر شده برای تحقق اهداف شهر تشکر کرد.

سپس سید علی نوروززاده،شهردار بافق ضمن تبریک هفته دولت،با بیان اینکه خدمات فرماندار بافق به عینه تدبیر و امید را تداعی می کند،افزود: ایشان همیشه پشتیبان شهرداری بوده اند و با وجود آنکه زحمات دیگر مجموعه ها را نیز متحمل می شدند،در هر زمان که نیاز به همیاری بود خالصانه ما را یاری می کردند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در راستا رشد شهر گفت: 7 پروژه در بخش های عمرانی و خدماتی طراحی شده که علاوه بر آن 7 پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نوروززاده بحث های بهداشت و اوقات فراغت را از جمله موارد در دستور کار عنوان و خاطر نشان کرد: تکمیل بلوار شهدا، بلوار آیت الله میرغنی زاده و بلوار ولیعصر(عج) از دیگر اقدامات شهرداری است که باعث رشد شهر خواهد شد.

شهردار بافق با تاکید بر الویت داشتن مسائل اجتماعی و ایجاد فضاهای سالم در شهر چون احداث پارک ها از مواردی دانست که شهرداری تلاش می کند نقش موثری ایفا کند.

در ادامه فرماندار بافق ضمن تشکر از حضور و همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: از زمانی که وارد این شهر شدم همیشه شاهد وابستگی به سنگ آهن و استفاده از آن بودم و از سویی ارتباطات با استان و پیگیری برای دریافت اعتبارات کم بود، اما تلاش کردم با استفاده از دیگر ظرفیت ها از این وابستگی کاسته شود و با ارتباط گیری با یزد برای پیگیری اعتبارات و حضور مدیران در شهر ارتباط آن ها را برقرار کنم.

وی با اشاره به اینکه 7 پروژه شهرستان با بودجه دولتی به بهره برداری می رسد،اظهار داشت: سازمان دهی فضای اداری،تکمیل ساختمان آموزشگاه خیریه خادمیان،تکمیل و بهره برداری از پلی کلینیک تخصصی مجموعه بیمارستان ولیعصر(عج)، احداث سالن اختصاصی چند منظوره رفاهی برای مجموعه کارگران،ساخت ساختمان فنی و حرفه ای برای خواهران،پروژه های راه و شهرسازی به ویژه جاده بافق- یزد و … از جمله مواردی است که فرمانداری برای تحقق آن تلاش نموده است.

شایان ذکر است،در این مراسم شهردار و اعضای شورای شهر  با اهدای لوح تقدیر و گل از خدمات فرماندار بافق تجلیل کردند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده