رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
  • کد خبر : ۶۰۴۰۵
  • چاپ خبر : عسکری برای حل مشکلات بازنشستگان عزم و جدیت دارد
نماینده مبارکه در مجلس:

عسکری برای حل مشکلات بازنشستگان عزم و جدیت دارد

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی، جدیت و عزم مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برای حل مشکلات بازنشستگان را تمجید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا سعیدی در گفتگو با روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: در روزهای اخیر، جلساتی برای بررسی و حل مشکلات بازنشستگان ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با […]

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی، جدیت و عزم مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برای حل مشکلات بازنشستگان را تمجید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا سعیدی در گفتگو با روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: در روزهای اخیر، جلساتی برای بررسی و حل مشکلات بازنشستگان ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و با حضور نمایندگانی از بازنشستگان برگزار کردیم.

وی افزود: در این جلسات، برخی مشکلات بازنشستگان مطرح شد و مهندس عسکری نیز در جریان این مشکلات قرار گرفت.البته یک سری اختلاف نظرهایی درباره مباحث شکلی و اجرایی بین صندوق و نیز کارخانجات وجود دارد که امید می رود با تدابیری که اتخاذ می شود این اختلافات حل شود.

سعیدی با تقدیر از مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برای حل مشکلات بازنشستگان واقعا وقت می گذارد. وقتی با ایشان درباره برگزاری جلسه ای در باره مشکلات بازنشستگان ذوب آهن اصفهان صحبت کردم ایشان بلافاصله برای فردای آن روز و در ابتدای ساعت اداری زمان جلسه را تعیین کردند و جلسه هم در زمان مقرر برگزار شد و چند روز بعد هم جلسه مشابهی با  حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برای بررسی مشکلات بازنشستگان فولاد مبارکه برگزار شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده