رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
  • کد خبر : ۶۰۴۲۳
  • چاپ خبر : آیین اجرای طرح شجره طیبه و پلاک کوبی نخل خرما در بافق +تصاویر

آیین اجرای طرح شجره طیبه و پلاک کوبی نخل خرما در بافق +تصاویر

همزمان با هفته دولت آیین اجرای طرح شجره طیبه و پلاک کوبی بخشی از نخیلات خرما اهدایی شهرداری بافق با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آیین اجرای طرح شجره طیبه و پلاک کوبی بخشی […]

همزمان با هفته دولت آیین اجرای طرح شجره طیبه و پلاک کوبی بخشی از نخیلات خرما اهدایی شهرداری بافق با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آیین اجرای طرح شجره طیبه و پلاک کوبی بخشی از نخیلات خرما اهدایی شهرداری بافق با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد،اعضای شئورای اسلامی شهر،شهردار و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم دبیر شورای زکات شهرستان بافق ضمن خیرمقدم به مسئولین از تلاش های شهردار تشکر کرد و به بیان برخی از فعالیت های دبیرخانه شورای زکات و اهداف و ثمرات اجرای این طرح پرداخت و گفت: از زمان اجرای طرح شجره طیبه تا کنون تعداد ۲۳۰ اصله درخت خرما،پسته،بادام و زردآلو در شهرستان بافق پلاک کوبی شده است که ثمرات این درختان پس از برداشت جهت امور معیشت نیازمندان و محرومین هزینه می شود.

سپس شهردار بافق در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از عملکرد دبیرخانه شورای زکات در زمینه  امور محرومین اشاره کرد: یکی از دغدغه های امروز مسئولین رسیدگی به وضعیت معیشتی،مسکن و…محرومین است و امیدواریم امروز با اجرای این طرح معنوی و خداپسندانه بتوانیم گوشه ای از مشکلات محرومین را مرتفع سازیم.

در ادامه سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر بافق دعای محرومین و مستضعفان جامعه در حق انسان را یکی از موارد اثر بخش در زندگی بیان کرد و افزود: یکی از راههایی که می تواند دعای محرومین را شامل انسان کند همین حرکت ها و برنامه های دینی و مذهبی است.

دربخش پایانی این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد ضمن تشکر و قدردانی از حضورمسئولین دراین برنامه اشاره کرد: بافق یکی از شهرستان های موفق و رو به رشد درسطح استان است و امروز با تلاش های شهردار بافق این موفقیت ها کامل شده است.

 وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان برنامه های اجرایی دبیرخانه شورای زکات و اجرای طرح شجره طیبه در جهت امور معیشتی محرومین و نیازمندان،خاطر نشان کرد: این برنامه  دو هدف اصلی را دنبال می کند، اول شادمانی و دلگرمی محرومین و دوم ایجاد خیر و برکت طولانی مدت برای کشاورز،زمین و محصول آن است.

لازم به ذکراست، با همت شهرداری وشورای شهر تعداد ۵۰ اصله درخت خرما جهت محرومین پلاک کوبی شد تا هرسال محصولات این درختان جهت رفع امور معیشت نیازمندان و محرومین  تحت حمایت کمیته امام خمینی (ره) هزینه شود.

عکس: بهنام باباییان و محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده