رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
  • کد خبر : ۶۰۴۶۶
  • چاپ خبر : سید محمد باقی زاده سکان شورای شهر را پس از یکسال به حسن محمدی تحویل داد

سید محمد باقی زاده سکان شورای شهر را پس از یکسال به حسن محمدی تحویل داد

سید محمد باقی زاده در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق از انتخاب حسن محمدی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده با اعلام مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه مدت فعالیت هیئت رئیسه شوراها یکساله است و امروز پس از پایان این دوره در […]

سید محمد باقی زاده در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق از انتخاب حسن محمدی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بافق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده با اعلام مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه مدت فعالیت هیئت رئیسه شوراها یکساله است و امروز پس از پایان این دوره در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر بافق بر اساس آخرین اصلاحات سال 96 ماده 18 قانون وظایف تشکیلات و انتخابات شورای اسلامی کشور به اتفاق آراء حسن محمدی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بافق،سید محمد باقی زاده نائب رئیس، حجة الاسلام ابراهیم تفکری سخنگو شورا،محمد رنجبر مسئول مالی شورا،حسن امیرزاده منشی اول و ابراهیم تفکری به سمت منشی دوم برای دوره یکساله انتخاب شدند.

وی افزود: امیدواریم خادمین مردم در شورای اسلامی شهر بتوانند در دوره یکساله ای که با این روش هیئت رئیسه انتخاب شدند با تجربه بیشتر گام های موثری را برای آبادنی شهر بردارند.

باقی زاده  ضمن تشکر از همکاری های تمام اعضای شورای اسلامی شهر در طول یکسال،بیان کرد: از امام جمعه شهرستان،فرماندار بافق،مدیر عامل شرکت سنگ آهن  و کلیه مسئولین که با مجموعه شورای پنجم همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم این تعامل با مدیریت جدید حسن محمدی ادامه داشته باشد تا قدم های موثرتری برای پیشبرد و آبادانی شهر برداشته شود.

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “سید محمد باقی زاده سکان شورای شهر را پس از یکسال به حسن محمدی تحویل داد”

  • امیدوارم آقای محمدی ازتعارفات ولابی گری ها بکاهد وبه مسائل زیربنائی شهر خصوصا زمین جهت مسکن اولی ها که قیمت آن از تمامی شهرستان های استان بالا تر است؛ باایجاد شهرک های جدید اقدامات موثر بعمل آورد.

  • سلام انشاالله اقای محمدی همچنان موضع شفافی داشته باشند وموفق باشند

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده