رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر : ۶۰۵۰۷
  • چاپ خبر : آیین افتتاحیه طرح های عمرانی،رفاهی و خدماتی بافق در هفته دولت +تصاویر

آیین افتتاحیه طرح های عمرانی،رفاهی و خدماتی بافق در هفته دولت +تصاویر

با حضور مسئولان شهرستان بافق واستان یزد آیین افتتاحیه طرح های عمرانی،رفاهی و خدماتی به مناسبت هفته دولت برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با هفته دولت مراسم افتتاحیه طرح های عمرانی،رفاهی و خدماتی بافق صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان و استان یزد برگزار شد. محمد زاده رحمانی فرماندار بافق با بیان اینکه […]

با حضور مسئولان شهرستان بافق واستان یزد آیین افتتاحیه طرح های عمرانی،رفاهی و خدماتی به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با هفته دولت مراسم افتتاحیه طرح های عمرانی،رفاهی و خدماتی بافق صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان و استان یزد برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق با بیان اینکه 70 پروژه در هفته دولت با اعتبار 610 میلیون ریال در بافق افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید،افزود: این پروژه ها در حوزه های عمران شهری و روستایی، تامین آب شرب و بهداشت، زیر ساخت، فضای فیزیکی ادارات از جمله ساختمان دادگشتری، ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای می باشد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این در بحث صنایع جانبی و تبدیلی بخش کشاورزی نیز 2 واحد به بهره برداری می رسد که برای اولین بار خرمای نخل کاران بافقی در شهرستان جذب و ذخیره سازی و در نهایت فرآوری و بسته بندی خواهد شد.

زاده رحمانی در ادامه گفت: در بحث راه و شهرسازی،راهداری، حوزه دهیاری ها،جهاد کشاورزی،مخابرات و… پروژهایی هستند که در مجموع 70 پروژه با اعتبار 610 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد بود.

فرماندرا بافق شاخص ترین این پروژه ها را مجتمع تامین آب آشامیدنی مبارکه دانست که هم روستاهای حاشیه شهر را تحت پوشش قرار می دهد و هم از فشار شبکه آب شهری کاسته می شود.

وی افزود: ساختمان دادگستری،مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران، 2 ساختمان دیگر آموزشی، قسمتی از بزرگراه یزد – بافق که تنها 6 کیلومتر جاده باقی مانده تا عملیات روکش آسفالت آن انجام گیرد، 2 طرح راهداری و سالن چند منظوره ورزشی رفاهی کارگران عمده پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده