رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
  • کد خبر : ۶۰۵۹۲
  • چاپ خبر : تقدیر فرمانده انتظامی بافق از محمد زاده رحمانی

تقدیر فرمانده انتظامی بافق از محمد زاده رحمانی

به مناسبت هفته دولت، فرمانده انتظامی شهرستان بافق با حضور در فرمانداری شهرستان ضمن تبریک هفته دولت از حمایت های همه جانبه فرماندار بافق با پلیس تقدیر و تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق،  به مناسبت هفته دولت، سرهنگ محمد کمالیفرمانده انتظامی شهرستان بافق به همراه جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان با حضور در فرمانداری […]

به مناسبت هفته دولت، فرمانده انتظامی شهرستان بافق با حضور در فرمانداری شهرستان ضمن تبریک هفته دولت از حمایت های همه جانبه فرماندار بافق با پلیس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق،  به مناسبت هفته دولت، سرهنگ محمد کمالیفرمانده انتظامی شهرستان بافق به همراه جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان با حضور در فرمانداری شهرستان از محمد زاده رحمانی فرماندار بافق تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار که به مناسبت هفته دولت انجام شد، سرهنگ کمالی ضمن تبربک هفته دولت و ارائه گزارشی از عملکرد پلیس شهرستان در سالجاری گفت: در سایه توجهات و همکاری همه دستگاه ها، ما در انجام ماموریت هایمان موفق می شویم.

کمالی در ادامه از زحمات فرماندار بافق در راستای تعامل، همکاری و همیاری و حمایت های همه جانبه وی با نیروی انتظامی در ماموریت هایش تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف بنیانگذار انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی افزود: زمانی که امام خمینی (ره) انقلاب را پایه ریزی کردند اهداف بلندی داشتند تا این اهداف زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شود و الان که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم، دشمنان توطئه کردند تا نگذارند چهلمین سالگرد رحلت امام (ره) برگزار کنیم در حالی که نمی دانند ریشه های انقلاب محکم شده و شاخه های آن بر فراز آسمانها است و روز به روز به اقتدار و عظمت آن افزوده می شود.

 حسنی تصریح کرد: سال پر از مشقتی را پشت سر گذراندیم و دولتمردان تحت فشار بودند و دشمنان توطئه کردند و ما باید در این موقعیت با آحاد ملت با وحدت کلمه در کنار یکدیگر خواسته دشمنان را مایوس و آنها را ناامید کنیم و با مدیریت انقلابی و جهادی دل مسلمانان را شاد کنیم همانطور که شهیدان رجایی و باهنر با خنثی کردن توطئه های دشمنان دل مردم و انقلاب را شاد می کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی در پایان با اشاره به اینکه، همه نیروها باید مکتبی باشیم و برای ملت بدون منت کار کنیم، از زحمات فرماندار بافق و حمایتهای همه جانبه وی با نیروی انتظامی شهرستان تقدیر کرد.

فرماندار بافق نیز ضمن تقدیر از سرهنگ کمالی در انجام ماموریتهای پلیسی و برقراری نظم و امنیت و تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: پلیس شهرستان علیرغم همه مشکلات، همیشه در انجام ماموریتها موفق و سربلند بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۴ مورد امنیت در دنیا وجود دارد به امنیت روانی، امنیت رسانه ای، امنیت در حوزه سلامتی، امنیت بیولوژیکی و غیره اشاره کرد و افزود: اگر تداخلی پیش بیاید باید با هم افزایی، امنیت شهرستان را پایدار کنیم.

زاده رحمانی در ادامه با اشاره به نیازهای مازلو به عنوان روانشناس گفت: بعد از نیازهای اولیه مثل آب و غذا، به امنیت نیاز داریم که اگر امنیت وجود داشته باشد تعلق خاطر پیش می آید و بعد شکوفایی و توسعه ایجاد می شود ولی اگر امنیت نباشد نمی توانیم به هیچ کدام از مراحل بعدی دسترسی پیدا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت وجود امنیت، خاطرنشان کرد: هر مشکل اقتصادی قابل تحمل است ولی اگر امنیت خدشه دار شود قابل تحمل نیست و این در حالی است که کشور و شهر ما از امنیت خوبی برخوردار است.

در پایان مراسم با اهداء دسته گل از فرماندار بافق تقدیر شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده