رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
  • کد خبر : ۶۲۰۶۶
  • چاپ خبر : اشعار مداحی باید محکم،قوی و خوش مضمون باشد
امام جمعه بافق:

اشعار مداحی باید محکم،قوی و خوش مضمون باشد

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در دیدار رؤسای هیئت های مذهبی در خصوص اشعار و سبک مداحی ها بیان داشت:  اشعار مداحی باید محکم،قوی و خوش مضمون همراه با بیان وقایع عاشورا و قیام سید الشهدا(ع) و سبک آهنگ ها برگرفته از مرثیه ها و مداحی های اصیل اسلامی باشد. به گزارش آفتاب بافق، حجة […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در دیدار رؤسای هیئت های مذهبی در خصوص اشعار و سبک مداحی ها بیان داشت:  اشعار مداحی باید محکم،قوی و خوش مضمون همراه با بیان وقایع عاشورا و قیام سید الشهدا(ع) و سبک آهنگ ها برگرفته از مرثیه ها و مداحی های اصیل اسلامی باشد.

به گزارش آفتاب بافق، حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در دیدار رؤسای هیئت های مذهبی با وی ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم وعرض خیرمقدم به حاضرین بیان نمود: بزرگترین امتیاز شیعه بهره مندی از ماه محرم و ایام عاشورا و تاسوعای حسنی است که دیگر ملیت ها وادیان ازاین امتیاز برخوردار نیستند. دراین ایام میلیون ها انسان چهره به چهره  و نفس به نفس وارد صحنه می شوند و به عشق حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هزینه می کنند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه یزد گفت: باید از این ظرفیت ها به ویژه حضور جوانان پاک استفاده کنیم.

وی در خصوص اشعار و سبک مداحی ها اظهار داشت:  اشعار مداحی باید محکم و قوی،خوش مضمون همراه با بیان وقایع عاشورا و قیام سید الشهدا(ع) و سبک آهنگ ها برگرفته از مرثیه ها و مداحی های اصیل اسلامی باشد.

امام جمعه شهرستان بافق در پایان از رؤسای هیئت ها خواستار همکاری با برقرارکنندگان نظم و امنیت و شورای هیئت های مذهبی شد.

درابتدا این دیدار سرهنگ کمالی فرمانده انتظامی بافق و حجت الاسلام روحانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،رضا زعیمیان رئیس شورای هیات مذهبی پیرامون فعالیت های هیات عزاداری در ماه محرم نکاتی را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده