رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر : ۶۳۹۵۲
  • چاپ خبر : دیدار اعضای شورای شهر بافق با مدیرعامل شرکت سنگ آهن در گندله سه چاهون

دیدار اعضای شورای شهر بافق با مدیرعامل شرکت سنگ آهن در گندله سه چاهون

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: ما آمده ایم تا طرح های توسعه شرکت را که هم اکنون در نیمه راه است با تلاش،همدلی و همکاری همه مسئولین شهر و شرکت به منزل آخر برسانیم و دغدغه آیندگان و فرزندان این خطه را برای ادامه کار رفع نمائیم . به گزارش آفتاب بافق؛ […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: ما آمده ایم تا طرح های توسعه شرکت را که هم اکنون در نیمه راه است با تلاش،همدلی و همکاری همه مسئولین شهر و شرکت به منزل آخر برسانیم و دغدغه آیندگان و فرزندان این خطه را برای ادامه کار رفع نمائیم .

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی شب گذشته در دفتر کار مجتمع گندله سازی سه چاهون پذیرای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق بود .

در آغاز این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر بافق  انتخاب شایسته علی اکبر رحیمی را به سمت مدیر عامل سنگ آهن مرکزی به وی و مردم ولایت مدار بافق تبریک گفت و خواستار ادامه همکاری و تعاون شرکت با شهرداری بافق شد .

در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی  با گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و درود به روان مطهر شهیدان که علت حضور در این جایگاه ثمره خون آنان است،ضمن خوش آمدگوئی و تشکر از خدمات و تلاشهای شورای اسلامی شهر برای بافق و مردم اظهار داشت : آنچه باعث پیشرفت و توسعه می شود تعاون و همکاری همه مسئولین شهر در سایه وحدت و همدلی است و ما ایمان داریم که دست خدا با جماعت است.

رحیمی با اشاره به اینکه در نوجوانی طعم کارگری را چشیده است و معنای تلاش و کوشش را میداند، تصریح کرد: از جمله خطوط قرمز من در این مسئولیت حفظ و ارتقاء حقوق کارگران و پرسنل است که برای تولید و توسعه طرح های جوار معدنی بصورت شبانه روز تلاش می کنند .

وی ادامه داد : ما آمده ایم تا طرح های توسعه شرکت را که هم اکنون در نیمه راه است با تلاش،همدلی و همکاری همه مسئولین شهر و شرکت به منزل آخر برسانیم و دغدغه آیندگان و فرزندان این خطه را برای ادامه کار رفع نمائیم .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در بخش دیگر اظهارات خود با بیان اینکه شهرداری بافق باید مسیر های دیگر تامین اعتبار هزینه های عمران و شهر سازی را در کنار اخذ عوارض جستجو و دنبال کند، گفت : شهرداری بافق میتواند بعنوان پیمانکار مثل سایر شرکت ها در مناقصه ها حضور یابد و با انجام کارهای مختلف در قبال آن مطالبه پول داشته باشد،همچنین میتواند با راه اندازی کارخانه های مختلف ضمن ایجاد اشتغال، درآمد ثابت نیز ایجاد کند.

رحیمی در پایان سخنان خود با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی همه مسئولین از اعضاء شورای اسلامی شهر درخواست کرد تا شرکت سنگ آهن را در مسیر توسعه و دوران گذر از وضعیت معدنی صرف به یک موقعیت صنعتی معدنی از نظر معنوی و فکری یاری نمایند.

 منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده