رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
  • کد خبر : ۶۴۲۰۹
  • چاپ خبر : حل مشکلات معیشتی و مسکن پرسنل خدوم شرکت از اولویت های کاری من است
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

حل مشکلات معیشتی و مسکن پرسنل خدوم شرکت از اولویت های کاری من است

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در دیدار با معاون عمرانی استاندار گفت: حل مشکلات معیشتی و مسکن پرسنل خدوم و زحمتکش شرکت از اولویت های کاری این مدیریت است . به گزارش آفتاب بافق ؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز به همراه هیئت مدیره تعاونی مسکن کارکنان […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در دیدار با معاون عمرانی استاندار گفت: حل مشکلات معیشتی و مسکن پرسنل خدوم و زحمتکش شرکت از اولویت های کاری این مدیریت است .

به گزارش آفتاب بافق ؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز به همراه هیئت مدیره تعاونی مسکن کارکنان شرکت با صادقیان معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار رحیمی به بیان اهم مسائل مربوط به مسکن کارکنان سنگ آهن پرداخت و در خصوص حل مشکلات باقیمانده پروژه مسکن پردیس پرسنل با صادقیان گفتگو و راه کارهای رسیدن به نتیجه مطلوب را ارائه و از وی تقاضای مساعدت و همراهی نمود .

وی تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی و مسکن پرسنل خدوم و زحمتکش شرکت از اولویت های کاری این مدیریت است

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در ادامه برخی از مشکلات موجود تعاونی مسکن را که تا کنون حل نشده است را مطرح و از معاون عمرانی استاندار درخواست رسیدگی و پیگیری برای مرتفع نمودن آنان تا نتیجه نهائی را کرد .

معاون عمرانی استاندار یزد نیز در این نشست صمیمانه ضمن خیر مقدم به مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و هئیت مدیره تعاونی مسکن، بر حل نهائی مشکلات مطرح شده قول مساعد و همراهی داد .

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده