رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
  • کد خبر : ۶۴۷۰۳
  • چاپ خبر : کارگران مجموعه سنگ آهن قلب شرکت هستند
مدیرعامل شرکت سنگ آهن:

کارگران مجموعه سنگ آهن قلب شرکت هستند

علی اکبر رحیمی کارگران و زحمتکشان سنگ آهن را قلب شرکت دانست و یاد آور شد: نیروهای تلاشگر شرکت خط قرمز من می باشند و نخواهم گذاشت حقی از آنان زائل شود،چرا که این تلاشگران  شایسته بهترین ها هستند. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن در ادامه بازدیدهای خود به همراه مدیر حراست، […]

علی اکبر رحیمی کارگران و زحمتکشان سنگ آهن را قلب شرکت دانست و یاد آور شد: نیروهای تلاشگر شرکت خط قرمز من می باشند و نخواهم گذاشت حقی از آنان زائل شود،چرا که این تلاشگران  شایسته بهترین ها هستند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن در ادامه بازدیدهای خود به همراه مدیر حراست، معاون فنی، مدیر حوزه مدیر عامل و مدیر روابط عمومی از واحدهای کارخانه فراوری، برق واحد فرآوری، تعمیرگاه لکوموتیو،  کارخانه خردایش و واحد تراشکاری در مجموعه فنی شرکت بازدید کرد.

در این بازدید علی اکبر رحیمی ضمن خسته نباشید به کارگران خدوم و زحمتکش شرکت،تلاش و پشتکار و جدیت آنان را مایه افتخار دانست.

کارخانه خردایش که در تعمیرات سالیانه  بسر می برد و کلیه نیروهای تلاشگر و سختکوش آن مشغول به کار بودند .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در دیداری نزدیک با سعه صدر شنونده صحبت ها و پاسخگوی سوالات تک تک کارکنان شد و گفت: شورای کارگری پل ارتباطی مدیریت با کارکنان می باشد و شما می توانید مشکلات خود را با آنان مطرح کنید تا در دستور کار قرار داده و رفع نماییم.

رحیمی کارگران و زحمتکشان این مجموعه را قلب شرکت دانست و یاد آور شد: نیروهای زحمتکش شرکت خط قرمز من می باشند و نخواهم گذاشت حقی از آنان زائل شود،چرا که این تلاشگران  شایسته بهترین ها هستند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده