رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
  • کد خبر : ۶۴۷۹۹
  • چاپ خبر : افتتاح یازدهمین بومگردی شهرستان بافق در روستای صدر آباد +تصاویر

افتتاح یازدهمین بومگردی شهرستان بافق در روستای صدر آباد +تصاویر

یازدهمین بومگردی شهرستان بافق در منطقه روستایی صدرآباد با حضور مسئولین استان و شهرستان بافق و زرند افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛ یازدهمین بومگردی شهرستان بافق به نام ” باغ بهشت ” در منطقه روستایی صدر آباد شب گذشته با حضور معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری یزد،معاون فرماندار بافق ،مسئولین شهرستان زرند،بخشدار،شورای […]

یازدهمین بومگردی شهرستان بافق در منطقه روستایی صدرآباد با حضور مسئولین استان و شهرستان بافق و زرند افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ یازدهمین بومگردی شهرستان بافق به نام ” باغ بهشت ” در منطقه روستایی صدر آباد شب گذشته با حضور معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری یزد،معاون فرماندار بافق ،مسئولین شهرستان زرند،بخشدار،شورای اسلامی شهر،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 در این مراسم خورشیدی معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد راه اندازی بوم گردی باغ بهشت را سبب ایجاد اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان بافق بیشترین تعداد بوم گردی ها در مناطق روستایی افتتاح و مورد  بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این بومگردی با تسهیلات اشتغالزایی مناطق روستایی ایجاد شده است،اظهار کرد: امیدواریم با حضور هر چه بیشتر گردشگران در این منطقه و بوم گردی سنتی باغ بهشت شاهد رونق این واحد باشیم.

خورشیدی سازه این بومگردی را سبک سنتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 2 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند که با طرح توسعه اشتغالزایی بیشتری را بدنبال خواهد داشت.

لیلی رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بافق نیز بیان داشت: بومگری باغ بهشت اولین بوم گردی روستای صدرآباد است و ویژگی منحصر به فرد آن استفاده از سازه های حصیری و نزدیکی آن به تفرجگاه آبشار بافق است که این دو پتانسیل قوی این مجموعه را قویتر می کند.

معاون فرماندار بافق نیز در این مراسم با اشاره به سند تاسیس گروه گردشگری شهرهای کویری ایران توسط روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرهای دامغان، زرند، بجستان، زهک و بافق گفت: پیمان خواهر خواندگی برای اولین بار در کشور بین پنج شهر کویری ایران در زرند به عنوان میزبان اولین نشست گشکا منعقد شد.

محمد علی طالعی با اشاره به اینکه تاسیس خواهر خواندگی گروه گردشگری شهر های کویری ایران حرکتی در مسیر شناخت شهرها و مناطق گردشگری مختلف کشور است عنوان کرد: این پیمان در ایجاد مسیر جدید گردشگری کویری موثر است.

وی افزود: این پیمان رابطه ای دوستانه و هدفمند به منظور تبادل اطلاعات و تجارب و توسعه مناسبت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی میان جوامع شهری است.

معاون فرماندار بافق با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در راستای توسعه صنعت گردشگری گفت: راه اندازی مسیر جدید و جذاب در حوزه گردشگری کویر باعث رونق بخشی تورهای گردشگری دارد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه برای “افتتاح یازدهمین بومگردی شهرستان بافق در روستای صدر آباد +تصاویر”

  • باسلام
    ضمن عرض تشکر و قدردانی از مسئولین محترم آفتاب بافق در به ثمر نشستن بخش خبری این دستاورد،از کلیه همشهریان محترم درخواست میگردد از نزدیک بوم گردی باغ بهشت را دیدن کنید
    با تشکر
    شورای اسلامی روستای صدرآباد

  • دیوان محاسبات کرمان؟؟!!!گردشگری!؟؟دیوان محاسبات یزد کو پس؟؟!!یه جای کار مبهمه////
    روزی واقعیت موضوع علت حضور دادستان کرمان مشخص خواهد شد همانگونه که پس از یک سال از تصادف ماشین شهداب اونم اتفاقی نماینده مجلس و واگذاری بدون تشریفات دی 19 مشخص شد.

  • متاسفانه کیفیت را فدای کمیت کرده اید
    بد نی یه گزارشی از بومگردیهایی که تاکنون افتتاح شده بگیرید ببینید اونا هم الان فعالند و راضی یا تعطیلند و ناراضی وفقط دوسه تاشون اونم با حمایت سنگ آهن دارن نفسی میکشن

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده