رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
  • کد خبر : ۶۶۱۳۳
  • چاپ خبر : دیدار مدیر امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران یزد با مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق

دیدار مدیر امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران یزد با مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق

مدیر امور شعبات  بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد صبح امروز با علی اکبر رحیمی بافقی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق ، در ابتدای این ديدار محمد حسین نعمتی، مدير امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرح گزارشی از چگونگي ساختار،اهداف،ماموريت های […]

مدیر امور شعبات  بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد صبح امروز با علی اکبر رحیمی بافقی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق ، در ابتدای این ديدار محمد حسین نعمتی، مدير امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرح گزارشی از چگونگي ساختار،اهداف،ماموريت های سازمانی و عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان بافق پرداخت و سپس برنامه هایی در راستای اشاعه فرهنگ ارزشمند قرض الحسنه و گسترش بانكداری اسلامی ارائه نمود.

وی با اشاره به اهمیت کمک به نيازمندان جامعه و توانمندسازی اقشار آسيب پذير،خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ايران از بدو تاسيس تا كنون توانسته است در راستای حمايت از اقشار كم درآمد و مساعدت در امر مقدس ازدواج، كارنامه درخشانی را در سنوات گذشته از خود به جای بگذارد.

نعمتی افزود: بیش از 2 هزار نفر از پرسنل شرکت سنگ آهن در این بانک حساب دارند که انتظار داریم بتوانیم این عدد و ارقام را افزایش دهیم.

مدير امور شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد از زحمات حبیب الله میرجلیلی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم با انتخاب محمد رضا کرمی به عنوان جایگزین وی در بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بافق نهایت استفاده بهینه را ببریم و ایشان نیز تعامل خوبی با شرکت سنگ آهن مرکزی بافق داشته باشند.

وی بانک قرض الحسنه مهر را بانکی مردمی دانست و اظهار داشت: سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران در بافق به عنوان شعبه نمونه کشوری انتخاب شد که این موفقیت حاصل تلاش و پشتکار همکاران در شعبه بافق و توجه شرکت ها و واحدهای ذی حساب بانک بود.

در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ضمن خوش آمد گویی به مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد و هیئت همراه،بیان داشت: بیش از 6 هزار نفر در مجموعه شرکت سنگ آهن بافق مشغول به کار هستند و  برخلاف تصوری که در خصوص شرکت،پرسنل و وضعیت حقوقی آن وجود دارد،آن را به اقلیت کوچکی در آوردیم و قسمت عمده پرسنل ما بیش از 2500 نفر شرکتی با حقوق مشخصی هستند که جزء جامعه آسیب پذیر تلقی می شوند و تلاش کردیم حقوق دریافتی را به موقع پرداخت نماییم.

رحیمی بافقی در خصوص بررسی پیشنهاد نعمتی در بحث مالی و بازرگانی،گفت: می توانیم قسمتی از پرداختی ها را بصورت تفکیک شده توسط برخی شرکت ها یا حقوق و مزایا را جذب این بانک کنیم تا از ارتباطی متقابل برخوردار شویم و در این زمینه از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

وی با اشاره به موثر بودن این ارتباط دو جانبه،یادآور شد: ما می توانیم شرکت های پیمانکاری را تشویق کنیم تا جذب بانک قرض الحسنه شوند و شرکت سنگ آهن نیز به این امر توجه ویژه را خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با بیان اینکه این شرکت باید به همه حوزه ها توجه نشان دهد و این انتظاری است که همگان از این مجموعه دارند،افزود: سنگ آهن در تمامی بحث ها به ویژه اشتغال،برنامه و بودجه،هزینه های همایش ها و رزمایش ها و دیگر زمینه ها ورود دارد.

وی قسمت عمده ای از جمعیت شهرستان بافق را وابسته به سنگ آهن عنوان کرد و ادامه داد: در شرکت سنگ آهن بافق تعدای از ایثارگران،جانبازان،آزادگان،فرزندان شهید و رزمندگانی داریم که در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و اکنون در این مجموعه مشغول به کار هستند و آمادگی داریم تا با آغاز همکاری دوجانبه و خوب بین بانک و شرکت،تسهیلات دریافت وام قرض الحسنه با پرداخت دراز مدت در اختیار این تلاشگران قرار گیرد و مدیر بانک مهر استان پذیرفت برای شروع همکاری جدید به ۳۶ نفر از آزادگان شرکت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی سه ساله پرداخت نماید

شایان ذکر است در این نشست صمیمی جانشین مدیر عامل، مشاور عالی شرکت،سرپرست مالی بازرگانی،معاون برنامه ریزی و مدیر صندوق حدید نیز حضور داشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده