رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
  • کد خبر : ۶۶۶۳۵
  • چاپ خبر : مراسم استقبال از بیتا رنجبر مدال آور طلای مسابقات ریاضی بلغارستان +تصاویر

مراسم استقبال از بیتا رنجبر مدال آور طلای مسابقات ریاضی بلغارستان +تصاویر

مراسم استقبال از بیتا رنجبر،مدال آور طلای مسابقات ریاضی بلغارستان عصر امروز با حضور مسئولان آموزش و پرورش انجام گرفت. به گزارش آفتاب بافق؛ بیتا رنجبر دانش آموز افتخار آفرین شهرستان بافق که با شرکت در مسابقات ریاضی بلغارستان حائز مدال طلا شد،عصر امروز مورد استقبال مسئولان آموزش و پرورش و خانواده خود قرار گرفت. […]

مراسم استقبال از بیتا رنجبر،مدال آور طلای مسابقات ریاضی بلغارستان عصر امروز با حضور مسئولان آموزش و پرورش انجام گرفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ بیتا رنجبر دانش آموز افتخار آفرین شهرستان بافق که با شرکت در مسابقات ریاضی بلغارستان حائز مدال طلا شد،عصر امروز مورد استقبال مسئولان آموزش و پرورش و خانواده خود قرار گرفت.

قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش با تبریک موفقیت بیتا رنجبر به خانواده وی و جامعه فرهنگیان و نیز مردم شریف بافق،اظهار داشت: موفقیت بیتا رنجبر در مسابقات ریاضی بلغارستان نماد خودباوری دانش آموزان بافقی است و امیدواریم این پیروزی و حرکت الگویی برای سایر دانش آموزان شهرستان باشد.

وی افزود: بدون شک شهرستان بافق در بحث علمی از پتانسیل بالایی برخوردار است و دانش آموزان ما می توانند این موفقیت را تداوم دهند تا شاهد پیروزی های روز افزون آنان باشیم.

بیتا رنجبر مدال آور طلای مسابقات ریاضی کشور بلغارستان نیز با اظهار خرسندی از کسب این موفقیت،بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 16 کشور و 66 نفر از ایران برگزار شد که توانستم حائز مدال طلا شوم.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده