رفتن به بالا
  • جمعه - ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
  • کد خبر : ۶۶۷۳۹
  • چاپ خبر : دغدغه من آینده شغلی فرزندان بافق است
مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق:

دغدغه من آینده شغلی فرزندان بافق است

علی اکبر رحیمی بافقی در بازدید شبانه از واحد بارگیری و استخراج در بین پرسنل آن بیان داشت: اکنون وضعیت رفاه پرسنل شرکت بهتر شده و دغدغه من آینده شغلی فرزندان شما است. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی امروز جمعه در بازدید شبانه از واحد بارگیری […]

علی اکبر رحیمی بافقی در بازدید شبانه از واحد بارگیری و استخراج در بین پرسنل آن بیان داشت: اکنون وضعیت رفاه پرسنل شرکت بهتر شده و دغدغه من آینده شغلی فرزندان شما است.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی امروز جمعه در بازدید شبانه از واحد بارگیری از قسمت های دفتر بارگیری چغارت،مجموعه بارگیری،نمونه کوبی و دفتر استخراج دیدن و مشکلات پرسنل آنان را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت سنگ آهن از نزدیک با روند کار و نوع وظایف پرسنل واحد بارگیری آشنا شد و در فضایی صمیمی با آنان گفتگو کرد.

وی با سعه صدر به مشکلات کارکنان گوش فرا داد و با اشاره به اهمیت وظایف آنان،بیان کرد: واحد بارگیری در قلب شرکت است و 3 نسل در آن فعالیت نمودند که عده ای فوت و یا بازنشسته شدند.

رحیمی بافقی با بیان تعهد شرکت سنگ آهن در پرداخت به موقع حقوق پرسنل،تصریح کرد: هرگز به خود اجازه نمی دهیم تا کارگری در وضعیت سخت معیشتی قرار گیرد  و به امور مالی سفارش کردیم قسمتی از درآمد شرکت را برای پرداخت حقوق پرسنل اختصاص دهد تا در پایان ماه شرمنده این زحمتکشان نباشیم.

وی با درک مشکلات پرسنل شرکت،اظهار امیدواری کرد: با روی کار آمدن سید علیرضا میرطاهری به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و امور اداری،تلاش می کنیم تا مشکلات شما مرتفع شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اشاره به خدمات ارزنده محمد جواد عسکری در جهت توسعه شرکت و شهر،خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت رفاه پرسنل شرکت نسبت به قبل بهتر شده و دغدغه من آینده شغلی فرزندان شما است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دهستانی و تلاش وی برای شرکت و بافق،افزود: 18 سال پیش آب انتقالی با تلاش های مرحوم دهستانی به بافق آورده شد

رحیمی بافقی شورای کارگری را به عنوان پل ارتباطی کارگران با مدیرعامل دانست و اظهار داشت: ما به شوراء بها دادیم تا کارگران مشکلات خود را با آنان مطرح کنند.

وی از زحمات پرسنل واحد استخراج تشکر کرد و گفت: چرخ شرکت به تلاش شما و کسانی که استخراج سنگ می کنند،می چرخد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن با تاکید براینکه پیگیر آینده شهر هستیم،افزود: بحث هایی در شورای اسلامی کار مطرح شده و اقداماتی در حال انجام است.

وی استفاده از مدیران توانمند بومی را در جهت حل مشکلات پرسنل شرکت دانست و ادامه داد: آینده مدیریت شرکت و اداره آن بدست جوانان است.

رحیمی بافقی در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور وی در واحد های مختلف شرکت بصورت مخفیانه،بیان داشت: این سخنان شایعاتی بیش نمی باشد و وظیفه مدیر عامل است که در جمع پرسنل حاضر شده و از نزدیک و بی واسطه شاهد تلاش آنها باشد و این گونه شایعات بر تصمیم من بر حضور در بین شما تاثیری نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در پایان سخنان خود با اشاره به تشکیل تعدادی کارگروه با حضور نمایندگان کارگران،بیان داشت: شورای کارگری نمایندگان کارگران هستند و تامین اعتبار برعهده آنان است،هر چند نمی توان موافق صد درصدی تصمیمات بود و تصمیماتی که با حضور اعضای شورا گرفته می شود بالاخره مخالفینی هم دارد،اما ملاک نظر اکثریت است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده