رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
  • کد خبر : ۶۶۷۹۶
  • چاپ خبر : دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن با خانواده معظم شهید یدالله رنجبر

دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن با خانواده معظم شهید یدالله رنجبر

مدیر عامل شرکت سنگ آهن امشب با حضور در منزل شهید یدالله رنجبر با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.  به گزارش آفتاب بافق؛ درادامه سرکشی از خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت امشب به همراه مدیر روابط عمومی،مدیر حوزه مدیرعامل،مسئول امور ایثارگران شرکت و سرپرست معاونت […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن امشب با حضور در منزل شهید یدالله رنجبر با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش آفتاب بافق؛ درادامه سرکشی از خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت امشب به همراه مدیر روابط عمومی،مدیر حوزه مدیرعامل،مسئول امور ایثارگران شرکت و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی با حضور در منزل شهید یدالله رنجبر با خانواده معظم وی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا این دیدار کاظم رنجبر فرزند این شهید والامقام ضمن خوش آمدگویی با اظهار خرسندی از انتصاب علی اکبر رحیمی بافقی به عنوان مدیرعامل بومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق آن را موجب قوت قلب کارگران است.

وی  به فراهم نمودن زمینه برای اشتغال جوانان بافقی تاکید کرد.

در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان،سرکشی از خانواده های معظم شهدا را موجب ارتقای روحیه خود دانست و گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ای است که ما به انجام آن افتخار می کنیم.

وی در خصوص استخدام نیرو در مجموعه سنگ آهن بیان داشت: در حال حاضر امکان استخدام نیرو میسر نیست، بزودی چارت مشاغل در گندله سه چاهون را تکمیل می کنیم  تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

رحیمی بافقی در حال حاضر دغدغه خود را تمرکز بر طرح های جوار معدنی برای ایجاد توسعه عنوان کرد و افزود: با راه اندازی گندله سه چاهون و بدنبال آن آهن اسفنجی و خط جدید کنستانتره،زمینه اشتغال بسیاری از فرزندان بافقی ایجاد خواهد شد تا این مشکل حل شود.

وی با اشاره به نیاز شرکت برای استفاده از نیروهای متخصص و تکنسین بیان کرد: با توجه به این موضوع جوانان ما باید در رشته های مورد نظر ادامه تحصیل دهند تا از نیروهای متخصص بومی بهره مند شویم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در ادامه بیان کرد: در حال حاضر قطعات کارخانه از خارج کشور تامین می شود و اگر جوانان ما در این زمینه پیگیری و کارآفرینی کنند تا از این امر جلوگیری شود،ما از آنان حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان خدمات ارزنده مرحوم دهستانی برای معدن و شهر گفت: با تلاش های این مرحوم کنستانتره در بافق راه اندازی شد تا از این طریق درآمد شرکت حاصل شود.

رحیمی بافقی خاطر نشان کرد: تلاش های محمد جواد عسکری دیگر مدیر بومی شهرستان بافق سبب شد تا گندله سه چاهون نیز در حال راه اندازی باشد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن،پور سلطانی کارشناس امور ایثارگران شرکت که خود از خانواده شهید می باشد را از نیروهای جوان و پر تلاش مجموعه معرفی کرد و اظهار داشت: امروز 90 درصد مدیران شرکت بافقی هستند و برنامه من شناسایی افراد جوان،مستعد و توانمند داخل شرکت برای ایجاد زمینه ارتقاء و رشد آنان است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن با خانواده معظم شهید یدالله رنجبر”

  • علي اصغر رنجبر بافقي says:

    باسلام وخداقوت وتشكراز جناب آقاي دكتر رحيمي وهيأت همراه كه با كاربسيار ارزنده ي خودازخانواده ي محترم شهدا سركشي وباعث دلگرمي خا نواده هاي محترم ميشود كمال تشكر وسپاسگزاري را داريم وبه اين مردبزرگ وهمراهان محترمشان درود ودستمريزاد عرض ميكنيم ، باشد كه بعضي ازدوستان مسئول ازاين مدير محترم بومي يادبگيرند وخانواده هاي شهدا را فراموش نكنند ، به روح همه ي شهدا ي عزيز درودوصلوات ميفرستيم واز خداوند منان براي اين بزرگ مرد دلسوز آرزوي موفقيت بيش ازپيش داريم ، موفق وپيروزباشيد انشاالله

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده