رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
  • کد خبر : ۶۷۱۸۰
  • چاپ خبر : مراسم اهدای کتاب های اولین مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق به کتابخانه عمومی شهید بهشتی آهنشهر

مراسم اهدای کتاب های اولین مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق به کتابخانه عمومی شهید بهشتی آهنشهر

خلیل راستار اولین مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق در مراسمی بیش از 130 جلد کتاب نفیس خود را به کتابخانه عمومی شهید بهشتی آهنشهر اهداء نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ خلیل راستار اولین مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز در مراسمی با حضور علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت،فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و […]

خلیل راستار اولین مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق در مراسمی بیش از 130 جلد کتاب نفیس خود را به کتابخانه عمومی شهید بهشتی آهنشهر اهداء نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ خلیل راستار اولین مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز در مراسمی با حضور علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت،فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کتابخانه های عمومی بافق، مدیرحوزه مدیر عامل، مدیر روابط عمومی،سرپرست معاونت مالی و بازرگانی، مدیر ایمنی و HSE و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی بیش از 130 جلد کتاب نفیس خود را به کتابخانه عمومی شهید بهشتی آهنشهر اهداء کرد.

در ابتدای این مراسم علی اکبر رحیمی بافقی یاد و خاطره اولین مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق چون به آیین،راستار،اقتصاد و سایر افرادی که در این مجموعه تلاش نمودند و نیز پرسنل و مدیرانی که اکنون حضور ندارند را گرامی داشت.

وی نقش کتاب بر بارور اندیشه ها بی بدیل دانست.

رحیمی بافقی بر اهمیت و نقش پررنگ شرکت سنگ آهن در امر کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه های من در طول شبانه روز مطالعه کتاب است که بسیار به این امرعلاقمند هستم و کتاب هایی با موضوعات مرتبط با حوزه کاری،دفاع مقدس و…را مطالعه می کنم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن ابراز امیدواری کرد باید در جهت تامین کتاب برای کتابخانه های شهرستان نقش موثری را ایفا کرد و افزود: در همین راستا اهدا کتاب به ارزش 5 میلیون تومان توسط شرکت سنگ آن به کتابخانه عمومی شهید بهشتی آهنشهر انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارقه امیدی که در قشر جوان در امر کتاب و کتابخوانی به وجود آمده است، بیان کرد: مسئولان ارشد شهرستان باید تلاش کنند با تشویق جوانان به مطالعه کتاب، اندیشه های آنان را بارور کرد و با مفاهیم عالی دینی و فرهنگی آشنا ساخت.

رحیمی بافقی در پایان سخنان خود از همکاری های عالیه خانم نقیب الذاکرین و زحمات وی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی شرکت سنگ آهن تشکر کرد.

سپس خلیل راستار اولین مدیر عامل شرکت سنگ آهن در سخنانی پیرامون سختی های حضور خود در شرکت و اهداف وی در چارچوب احیای سنگ آهن ، تلاش و پشتکار پرسنل شرکت مطالبی را بیان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با مدیریت خوب شرکت و با رفتار و سلوک مدیر عامل جدید این مجموعه به چنان جایگاهی بالایی دست یابد که پس از 52 سال شاهد پیشرفت شهر خود باشیم.

راستار بیان کرد: آرزومندم دیگر بازنشسته ها نیز داشته های خود از شرکت را به موزه هدیه کنند .

فرماندار بافق نیز در این مراسم با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد گذشتگان،اظهار داشت: در راستای گرامیداشت یاد فرمانداران گذشته شهرستان بافق و تلاش های آنان، پیگیری نمودیم تا همواره نام این تلاشگران را زنده نگه داریم.

وی نشاط خلیل راستار را به دلیل مطالعه و علاقمندی بسیار وی به کتاب دانست و خاطر نشان کرد: متاسفانه کتاب بسیار مظلوم واقع شده است و باید با توجه و تلاش بیشتر این یار دیرینه را زنده کنیم.

زاده رحمانی همچنین اضافه کرد: در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی،تمام کتاب های بند ” ب ” استاد قلم سیاه که حدود 50 جلد می باشد به کتابخانه شهید بهشتی آهنشهر تقدیم می کنم.

الهام آقایی رئیس کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق نیز اهدای کتاب را امری بسیار نیک و پسندیده دانست و از این اقدام خلیل راستار تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده