رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
  • کد خبر : ۶۷۲۵۳
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید ماشاءالله رنجبر

دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید ماشاءالله رنجبر

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل شهید ماشاءالله رنجبر با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ درادامه بازدید از خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت امشب به همراه مدیر روابط عمومی،مدیر حوزه مدیرعامل،کارشناس امور ایثارگران شرکت، سرپرست معاونت […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل شهید ماشاءالله رنجبر با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ درادامه بازدید از خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت امشب به همراه مدیر روابط عمومی،مدیر حوزه مدیرعامل،کارشناس امور ایثارگران شرکت، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی و رئیس بهداری آهنشهر با حضور در منزل شهید ماشاءالله رنجبر با خانواده معظم وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان،با اظهار خرسندی از حضور در جمع خانواده شهید رنجبر بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا را جزو برنامه های خود قرار دادیم و این امر موجب ارتقای روحیه ما است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه همسران شهدا ادامه داد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح است و تربیت صحیح شما همسر شهید سبب شد تا یادگاران ارزشمند شهید موجب افتخار جامعه بوده و 2 فرزند شهید که در شرکت شاغلند مایه افتخار این مجموعه باشند .

رحیمی بافقی در ادامه از وضعیت زندگی فرزندان شهید و کار آنان سوالاتی را مطرح کرد.

در پایان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از خانواده شهید خواهان شد تا هر گونه خدمات یا مشکلی در بحث درمان را با محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر مطرح کنند تا اقدامات لازم در جهت رفع آن صورت گیرد.

گفتنی است؛ شهید ماشاءالله رنجبر فرزند رمضان،سال۱۳۳۵ در شهر بافق متولد شد و مورخ 1366/1/11 در عملیات کربلای 5 و منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. وی دارای 2 فرزند پسر و 1 دختر می باشد،که 2 فرزند وی در شرکت سنگ آهن شاغل می باشند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده