رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
  • کد خبر : ۶۷۳۴۴
  • چاپ خبر : مقابله با گران فروشان در جامعه کم رنگ شده است
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

مقابله با گران فروشان در جامعه کم رنگ شده است

محمد رضا صباغیان در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان بافق در سال جاری، بر لزوم نظارت بیشتر و برخورد با متخلفان و گرانفروشان تاکید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در چهارمین نشست شورای اداری سال 97 شهرستان بافق گفت:باید با […]

محمد رضا صباغیان در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان بافق در سال جاری، بر لزوم نظارت بیشتر و برخورد با متخلفان و گرانفروشان تاکید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در چهارمین نشست شورای اداری سال 97 شهرستان بافق گفت:باید با گران فروشان برخورد و به مردم اطلاع رسانی شود چرا که مردم از افزایش سرسام آور قیمت‌ها گلایه‌مند هستند.

صباغیان افزود:مقابله با گرانفروشان در جامعه کم رنگ شده و باید با برنامه ریزی در مسیر مقابله با گرانفروشی‌ها حرکت کنیم تا مردم بازتاب این حرکت را مشاهده کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اظهارداشت: باید با افرادی که بیشترین سهم را در گرانفروشی‌ها دارند از طریق پلمپ واحد تجاری و مجازات فرد خاطی برخورد و اطلاع رسانی شود تا برای دیگران درس عبرتی شود.

وی بر ضرورت واگذاری کار‌های دولتی به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: کار‌های دولتی دیگر پویایی ندارد و باید به بخش خصوصی واگذار شود تا شاهد پویایی و انجام سریعتر کار‌ها باشیم.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده