رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
  • کد خبر : ۶۷۷۶۰
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه تولید شرکت سنگ آهن بافق با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور

برگزاری جلسه تولید شرکت سنگ آهن بافق با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور

جلسه تولید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح روز گذشته با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در سالن کنفراس دفتر تولید برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه تولید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح روز گذشته با حضور محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و رئیس هئیت مدیره، معاونین و مدیران […]

جلسه تولید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح روز گذشته با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در سالن کنفراس دفتر تولید برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه تولید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح روز گذشته با حضور محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و رئیس هئیت مدیره، معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس دفتر تولید این مجموعه برگزار شد.

در این جلسه محمد جواد عسکری ضمن تشکر از تلاش همه مدیران به ویژه کارگران درجريان روند توليد قرارگرفت.

وی در خصوص تامين سنگ با توجه به برنامه توليد درسال ٩٧، خواهان شد پيش بيني و هماهنگی لازم برای سال آینده انجام گیرد و افزود: در بحث خرید سنگ باید فراخوانی برگزار شود، در حال حاضر با توجه به شرایط موجود صادرات سنگ به دلیل عوارض و قیمت داخلی آنگونه که باید نیست اما می توان به راحتی سنگ را از معادن کوچک تهیه کرد. باید هر گونه پیش بینی را در زمان کنونی انجام دهیم که از چه محل هایی و  با چه روش هایی سنگ را تهیه کنیم، ضمن اینکه واحد فرآوری باید در این زمینه تلاش کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در مورد طرح های توسعه بخصوص گندله سازی، با تاكيد برسرعت بخشيدن به آن ها،اظهار داشت: نجات شرکت از محل تولید کنستانتره است و باید تلاش کرد تولید 5 میلیون تن را افزایش دهیم و با توجه به محصولات خوبی که داریم، اگر برنامه ریزی کنیم می توانیم کارها را پیشبرده و دیگر دغدغه نداشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن بافق با بیان اینکه تفکر ما در طول دوره هایی که داشتیم اجرای طرح های توسعه 5 هزار میلیارد سرمایه گذاری است و تاکنون بالای 3 هزار میلیارد کار انجام شده است، خاطر نشان کرد: ممکن است دیگران متوجه این موضوع نباشند. زمانی که پروژه خط گندله را آغاز نمودیم و امروز بالای 3 هزار میلیارد تومان هزینه به خود اختصاص داده است و علت آن بالا رفتن نرخ ارز است که خود به خود چالشی را برای مجموعه سنگ آهن ایجاد کرد و ما تلاش کردیم از طریق صندوق مطالبات خود را از دولت تهاتر کنیم و در این زمینه موفق عمل کنیم.

 عسکری با تاکید بر ایجاد اشتغال پايدار و احساسي عمل نكردن در کارها، از مديران،معاونين وسرپرستان خواهان شد در همه زمينه ها نقش و جايگاه كارگران را مدنظر قرار دهند و افزود: دغدغه من این بوده که اشتغال در بافق روز به روز پایدارتر شود و هر آنچه گفتیم در عمل نشان دادیم،اگر ما از سال 91 تا کنون 1700 نفر اشتغال داشتیم یک نفر را تعدیل نیرو نکردیم و جمعیت را اضافه کردیم.

 وی با اشاره بر ایجاد نظم و انضباط  كاری یادآور شد: شركتی موفق خواهد بود كه درچارچوب قانون حركت كند،باید همه تلاش کنند تا رشد و توسعه ای که در بافق آغاز شده، ادامه یابد. ما خود همانند یک کشور هستیم و اگر با یکدیگر وحدت داشته و همراه  و همدل باشیم،دیگر کسی نمی تواند در کارهای بافق خللی وارد کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور از مديران خواست تا از ظرفیت شورای اسلامی کارگران نیز استفاده کنند و با مشورت  از نقطه نظرات آنان نیز بهره مند شوند.

شایان ذکر است، در ابتدای این جلسه مدیر تولید در خصوص میزان تولید کنسانتره در نیمه دوم سال جاری مطالبی را عنوان کرد.

همچنین محمد جواد عسکری در جلسه ای با شورای اسلامی کارگران در خصوص وضعیت شرکت با آنان گفتگو کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده