رفتن به بالا
  • جمعه - ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
  • کد خبر : ۶۸۳۰۵
  • چاپ خبر : برد شیرین تیم پردیس بافق در شب یلدا

برد شیرین تیم پردیس بافق در شب یلدا

در هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ برتر استان تیم پردیس بافق عصر امروز میهمان یادآوران شاهدیه یزد در سالن آفتاب بود. به گزارش آفتاب بافق؛ در نیمه اول این دیدار با وجود حملات پیاپی تیم ها بر روی دروازه ها و دو پنالتی از دست رفته تیم پردیس بافق، بازی با نتیجه صفر […]

در هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ برتر استان تیم پردیس بافق عصر امروز میهمان یادآوران شاهدیه یزد در سالن آفتاب بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ در نیمه اول این دیدار با وجود حملات پیاپی تیم ها بر روی دروازه ها و دو پنالتی از دست رفته تیم پردیس بافق، بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید

در نیمه دوم بازی جنجالی بود و یاران میرجلیلی که شرایط میزبانی داشتند،خود را برای برد آماده کرده بودند و یاران رنجبر نیز برای حفظ حاشیه امنیت نیاز به پیروزی داشتند.

دقایق ابتدایی نیمه دوم،دروازه پردیس با شوت غافلگیرانه ای باز شد. تیم پردیس بافق شروع به حملات متعدد نمود و با گذشت 10 دقیقه از بازی گل اول پردیس با پاس علی محمد درویشی و ضربه بی نظیر محمد برزگری وارد دروازه یادآوران شاهدیه شد..

حملات مکرر هر 2 تیم بر روی دروازه ها ادامه داشت که در یک دقیقه پایانی نیمه دوم ، گل دوم پردیس بافق با شروع مجدد میلاد زمانی ، دریبل و پاس گل علی محمد درویشی و ضربه فوق حرفه ای عباسعلی فتاحی سبب شد تا نتیجه بازی به نفع بافق تغییر یابد و بازی 2 بر 1 پایان یابد.

تنها نماینده شهرستان بافق در لیگ برتر استان با اختلاف 7 امتیازی تیم دوم و با اقتدار نیم فصل اول را به پایان رساند و در صدر جدول قرار گرفت.

این تنها نماینده شهرستان است که علاوه بر حضوری پر قدرت در لیگ برتر استان یزد ، تنها نماینده استان در لیگ دسته اول کشور نیز می باشد و نیاز به حمایتهای مالی دارد.

لیگ دسته اول کشور در اردیبهشت ماه سال 98 استارت خواهد خورد و امیدواریم با حمایت از این تیم،راهی لیگ برتر کشور شده و افتخار آفرینی نماید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده