رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
  • کد خبر : ۶۸۳۲۸
  • چاپ خبر : با توکل بر خدا و پشتوانه کارگران شرکت سنگ آهن و حمایت مسئولین در جهت توسعه شهرستان قدم برمی دارم
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

با توکل بر خدا و پشتوانه کارگران شرکت سنگ آهن و حمایت مسئولین در جهت توسعه شهرستان قدم برمی دارم

علی اکبر رحیمی بافقی با بیان اینکه تنها آمدم،تنها رفتم و می خواستم تنها مجدد کار را آغاز کنم اما شما مردم و کارگران شرکت با حضور و استقبال خود بر من منت نهادید،خاطرنشان کرد: با قدرت تمام و اتکال به ذات مقدس الهی و پشتوانه شما کارگران شرکت سنگ آهن و حمایت مسئولین شهرستان،مدیرعامل […]

علی اکبر رحیمی بافقی با بیان اینکه تنها آمدم،تنها رفتم و می خواستم تنها مجدد کار را آغاز کنم اما شما مردم و کارگران شرکت با حضور و استقبال خود بر من منت نهادید،خاطرنشان کرد: با قدرت تمام و اتکال به ذات مقدس الهی و پشتوانه شما کارگران شرکت سنگ آهن و حمایت مسئولین شهرستان،مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در جهت توسعه شهرستان قدم برمی داریم.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم استقبال باشکوه مردم و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از علی اکبر رحیمی مدیرعامل این شرکت صبح امروز برگزار شد.

علی اکبر رحیمی در این مراسم طی سخنرانی با درود به روح مطهر شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهرستان بافق و نیز 15 کبوتر گلگون کفن شرکت سنگ آهن مرکزی و با طلب مغفرت برای کلیه کارکنان این شرکت که سال ها در این مجموعه تلاش نمودند و اکنون در بین ما نیستند و نیز درخواست مغفرت و غفران الهی برای روح بلند اولین مدیرعامل بومی شرکت مرحوم دهستانی نمود.

وی با بیان اینکه خود را لایق این همه لطف عنایت مردم و کارمندان نمی دانم،گفت: من خود راسرباز این مملکت میدانم و بیش از 29 سال است لباس سربازی برای دفاع از این کشور و مرز وبوم و نیز حفظ امنیت به تن کردم و به درخواست مکرر مسئولین شهرستان علیرغم میل باطنی تقاضای آنان را پذیرفتم و برای خدمت به شهرستان بافق آمدم تا از تجارب خود استفاده کنم و وحدتی را جهت توسعه و عمران ایجاد کنم .

رحیمی بافقی با یادآوری این موضوع که اگر چه برخی افراد به دعوت خود وفا نکردند و علیرغم آنکه شما مردم و کارکنان من را دعوت نکرده بودید اما به عهدی که در نخستین روزها با یکدیگر بسته بودیم، وفا کردید،افزود: من خود را خدمتگذار شما می دانم و امیدوارم بتوانم این منتی را که بر من نهادید جبران کنم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق موضوع مهم را توسعه و عمران شهرستان دانست و اظهار داشت: من به گذشته ها فکر نخواهم کرد و آینده امیدوار کننده بافق و توسعه و عمران شهرستان را می بینم و تنها یک جمله درباره گذشته بیان می کنم و آن کلام حضرت زینب(س) است که فرمود:(( و ما رایت الا جمیلا )) اگر تمام گفته ها نتیجه اش اتحاد،انسجام و هماهنگی جهت توسعه و عمران شهرستان،ایجاد عدالت در بین پرسنل شرکت سنگ آهن باشد،جای شکرگزاری است.

وی با بیان اینکه تنها آمدم،تنها رفتم و می خواستم تنها مجدد کار را آغاز کنم اما شما مردم و کارگران شرکت با حضور و استقبال خود بر من منت نهادید،خاطرنشان کرد: با قدرت تمام و اتکال به ذات مقدس الهی و پشتوانه شما کارگران شرکت سنگ آهن و حمایت مسئولین شهرستان،مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در جهت توسعه شهرستان قدم برمی داریم.

رحیمی بر بازگرداندن قانونی آنومالی شرکت سنگ آهن بافق تاکید و تصریح کرد: با کمک همه شما کارکنان شرکت و حمایت نماینده مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهیم کرد تا دغدغه شما در خصوص آنومالی که حق شرکت سنگ آهن بوده و پدران شما به ثبت رساندند و طی صورتجلسه ای در سال 85 از شرکت جدا شده است از طریق قانون بر خواهیم گرداند.

وی خاطرنشان کرد: صنایع جوار معدنی و پروژهای در دست اقدام را با تمام قدرت با حمایت مدیرعامل صندوق بازنشستگی و نماینده مجلس شورای اسلامی اجرا خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن پیرامون برخی گفته ها مبنی بر تعطیل شدن پروژه های شرکت سنگ آهن،بیان کرد: بدون شک کارکنان و کارگران شرکت سنگ آهن اجازه نخواهند داد پروژه ای تعطیل شود و با چنگ و دندان و تمام توان طرح ها را اجرا خواهیم کرد.

وی در پایان از حضور شهردار،رئیس شورای اسلامی شهرستان،مردم ولایتمدار و شهید پرور بافق و تمامی کارکنان و کارگران شرکت سنگ آهن تشکر کرد و گفت: امیدوارم قدردان زحمات شما باشیم و هر آنچه انجام می دهیم در جهت رضایت ذات اقدس الهی باشد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده