رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر : ۶۸۵۹۷
  • چاپ خبر : دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید حسن دهستانی

دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید حسن دهستانی

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل شهید حسن دهستانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق امشب به همراه حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی،محسن باباییان مدیر حوزه مدیرعامل و محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر با […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل شهید حسن دهستانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق امشب به همراه حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی،محسن باباییان مدیر حوزه مدیرعامل و محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر با حضور در منزل شهید والا مقام حسن دهستانی با پدر معظم وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رحیمی بافقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهید حسن دهستانی و مرحوم دهستانی مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن بافق،به بیان خاطرات خود با این مرحوم پرداخت و گفت: مرحوم دهستانی دوست 30 ساله من بودند و ما همچون برادر یکدیگر بودیم.

وی در ادامه با یادآوری زحمات مرحوم دهستانی برای توسعه و عمران شرکت سنگ آهن و شهرستان، از وی به بعنوان سردار سازنده بافق یاد نمود و خدمات آن را ستود.

مدیر عامل شرکت سنگ آ ن با بیان اینکه همه مرحوم دهستانی را با شرکت سنگ آهن و مدیریت وی در این مجموعه می شناسند،اظهار کرد: وی یکی ازاولین افرادی بود که در واحد طلاعات سپاه در اوایل دهه ۶۰  به مبارزه با منافقین و گروهکهای التقاطی در بافق پرداخت و این قسمت از زندگی مرحوم و خدماتی که قبل از مدیرعاملی سنگ آهن داشت برای نسل فعلی ناشناخته است

وی افزود: مردم بافق قدردان زحمات و تلاش های مرحوم دهستانی هستند و یاد و خاطره وی همیشه در اذهان زنده است.

رحیمی بافقی پدر شهید را اسطوره صبر و بردباری دانست که علیرغم شهادت پسرش و از دست دادن چند فرزند همچون کوه استوار بوده است.

در ادامه برادر شهید،علی اکبر رحیمی بافقی را افتخاری برای خانواده دهستانی دانست و گفت: حضور شما در بافق سبب زنده شدن نام مرحوم دهستانی شده است و بدون شک با تلاش شما شاهد پیشرفت و عمران و آبادانی در این شهر خواهیم بود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید حسن دهستانی”

  • ناگفته نماندپس ازمدیرعاملی آقای عسکری،ایشان دراولین جلسه شورای معاونین نسبت به تغییرنام بلوارآهن به زنده یادمهندس دهستانی دستور اقدام نمودن که کارپسندیده ای بود.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده